Nový domov ☺


Ahoj všichni!
Nedávno jsem si uklízela v knihovně a zjistila jsem, že v ní mám spoustu knih, které mi v ní leží ladem. Je to škoda, hlavně proto, že jsou v moc dobrém stavu, a tak bych jim chtěla najít jiný "domov", kde by potěšily jiné čtenáře.

Knihy nabízím na prodej i na výměnu (záleží na domluvě :-) )
V případě zájmu či dotazů mě kontaktujte na mail : BookGirl1@seznam.cz ☻
*(poštovné se bude přizpůsobovat počtu knih)*


Výsledek obrázku pro new home tumblr













Kniha je úplně nová, cena: 80,- (+ poštovné) / po dohodě možná i výměna



Kniha je úplně nová, cena: 90,- (+ poštovné) / po dohodě možná i výměna



Kniha je úplně nová, cena: 90,- (+ poštovné) / po dohodě možná i výměna



Kniha je úplně nová, cena: 50,- (+ poštovné) / po dohodě možná i výměna



Kniha je jako nová, cena: 100,- (+ poštovné) / po dohodě možná výměna



Kniha je úplně nová, cena: 80,- (+ poštovné)



Kniha je jako nová, cena: 80,- (+ poštovné)



Kniha je jako nová, cena: 150,- (+ poštovné)



Kniha je úplně nová, cena: 100,- (+ poštovné) / po dohodě možná i výměna



Kniha je jako nová, pouze výměnou



Kniha je jako nová, cena: 80,- (+ poštovné) / po dohodě možná i výměna


Kniha je jako nová, pouze výměnou


Kniha je jako nová, cena: 100,- (+ poštovné) / po dohodě možná i výměna


Kniha je úplně nová, cena: 120,- (+ poštovné) / po dohodě možná i výměna




Kniha je jako nová, pouze výměnou


Kniha je jako nová, cena: 130,- (+ poštovné) / po dohodě možná i výměna

3 komentáře:

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.