RC: Lahodně s Ellou každý den - Ella Woodward

Autor: Ella Woodward
Nakladatelství: Omega
Počet stran: 256
Název v originále: Deliciously Ella Every Day
Série: Lahodně s Ellou (2)
Anotace
Pokračování kuchařky Lahodně s Ellou není jen tak obyčejným seznamem receptů jako mnoho jiných knih tohoto typu. Není to ani nudné povídání o nějaké další dietě. 
Je to velmi zajímavá kniha, díky které se naučíme těšit z přírodního jídla a zároveň dopřejeme tělu to, co nejvíce potřebuje. 

Autorka si je navíc vědoma složitosti a uspěchanosti dnešní doby a proto dbala na to, aby se její recepty daly připravit snadno a rychle. 
Je to jedinečná publikace, která člověku umožní zlepšit kvalitu života bez velké námahy.




Vaření a pečení patří mezi mé oblíbené činnosti, a tak jsem byla opravdu moc ráda, že se ke mně dostala tahle krásná kuchařka od Elly Woodward.
Jméno autorky této kuchařky mi bylo známo jen malinko a to jen díky tomu, že jsem v knihkupectví zahlédla její první kuchařku, na kterou jsem viděla jen samé kladné ohlasy. U jejího dalšího dílka, jsem si tedy řekla, proč to nezkusit.
Po prvním osobním kontaktu s knihou jsem byla velmi mile překvapena – obálka je opravdu moc pěkná a díky bílému podkladu pevných desek působí kuchařka celkově velmi čistě, lehce..a přímo vybízí k prolistování - .

A obsahová stránka rozhodně nepokulhává. Hned na začátku na čtenáře čeká takové malé seznámení s Ellou: rozepíše se o tom, jak kvůli onemocnění musela přejít na alternativu běžných pokrmů, což jí, jednak pomohlo k vyléčení, a také ji to celkově zharmonizovalo, a že  by rozhodně neměnila.
Kniha je členěná podle každodenního cyklu, takže začneme kapitolou SNÍDANĚ a následně projdeme HLAVNÍ JÍDLA či DEZERTY.
U každého receptu se nachází fotografie jídel, které jsou kvalitní a krásně barevné, takže máte ihned chuť tyto dobroty připravit. 

Mně samotnou velmi nadchly různé varianty snídaní ve formě ovesných kaší čí hutných smoothie, které jsem také vyzkoušela.. a byla jsem mile překvapena! ☺ Ella velmi příjemně sladila chutě např. javorového sirupu, ovoce a semínek s rostlinným mlékem, takže váš start do nového dne začíná výbornou snídaní.
Z hlavních chodů jsem si oblíbila polévku z kořenové zeleniny, kokosového mléka a kurkumy posypanou malými fazolemi – střídala se v ní pikantní a sladká chuť a to díky koření a kokosovému mléku, které polévku dokonale zjemnilo.
Od první strany si mě tato kuchařka získala a já jsem jejími recepty byla uchvácená až do jejího konce.

Zdravá strava je teď velmi rozšířené téma mezi lidmi a čím dál více se do lidského podvědomí dostávají alternace různých výrobků, které běžně používáme v naší kuchyni. Čím dál více se zajímáme o to, co vlastně jíme a jak jídlo udělat, nejen chutné, ale i zdravé.

Ella Woodward ve své kuchařce ukazuje lidem právě tuto formu jídel. Jsou chutná a zároveň plná vitamínů, prospěšných látek a energie. 
Pokud tedy jste naladění na této „zdravější vlně“ určitě se po této krásné kuchařce podívejte, vy ani vaše zdraví nebudete litovat.





Hodnocení: 5 z 5 
Za poskytnutí recenzního výtisku moc děkuji knihkupectví Knihy Dobrovský a Knihy Omega.

Knihu Lahodně s Ellou každý den zakoupíte v knihkupectví Knihy Dobrovský.

2 komentáře:

  1. Kupovala jsem kamarádce první díl a musím říct, že na mě kniha působila vážně pozitivně, i když jsem neměla čas k tomu, abych z ní vyzkoušela něco uvařit. Každopádně doufám, že se mi někdy dostane do rukou na delší dobu, jsem si jistá, že to stojí za to :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jenom koukám na ty fotky a už se mi sbíhají sliny! :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.