Nové přírůstky! :) (41)

Ahoj! Ahoj!
Hlásím se na blogu  po docela dlouhé době. Jak už jsem v předešlých článcích psala, nastoupila jsem na konci září na vysokou školu v Olomouci (konkrétně na UPOL) , a tak se mi teď docela hodně věcí změnilo a i toho času je o něco méně.
Minulý týden byl můj první, tak jsem na příspěvky na blogu moc nemyslela. Jak už to tak ale bývá, jakmile se člověk alespoň trochu zaběhne (nebo si malinko zvykne :D ) je mu hned lépe!
Tak je to právě teď i u mě. Snažím se vrátit do starých kolejí alespoň čtení a blog, protože jsou to věci, které mě těší a uklidňují zároveň. ;)

A tady je článek o nových knížkách, které na mě čekaly doma! ☺





Při příjezdu domů na mě čekaly rovnou 3 balíčky!

Tak jdeme rozbalovat ;)

Poslední nádech je knížka, která mě hodně zaujala svou anotací a tak nějak už vlastně svým názvem. Na pohled mi přijde (hlavně obálkou) velice zvláštní a zajímavá a já se na ni vážně těším :)

A jdeme dál..

Stíny minulosti je knížka, o které jsem dlouho přemýšlela a nakonec jsem si řekla, že ji zkusím. Anotace vypadala zajímavě, tak uvidím. :)

A jako poslední tu máme..


Ledové hlubiny! Ty mají naprosto úžasnou obálku, která na vás dýchne mořskou chladnou atmosféru a to jste ji ani neotevřeli. Co se týče thrillerů, tak ty jsem teď v poslední době začala číst celkem hodně, takže tato knížka od nakl. MOBA mě hodně zaujala!! :)

11 komentářů:

  1. Ani jednu z kníh nepoznám, každopádne majú pútavé názvy a zaujímavé obálky. Dúfam, že aj ich obsah bude dobrý a prajem ti príjemné čítanie :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Věřím, že to jistě budou zajímavé knížky a určitě bych si je do budoucna ráda přečetla. :)

    P. S. Také studuji prvním rokem na UPOL. :)p

    OdpovědětVymazat
  3. Zajímavé, možná se po některé z nich podívám :)
    HAUTE BASICS

    OdpovědětVymazat
  4. Poslední nádech je skvělá kniha, moc dobře se mi četla...

    OdpovědětVymazat
  5. Krásné knihy,ani jednu jsem nečetla,ale vypadají dobře :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.