Recenze na knížku: Pekáč buchet

Autor: Kateřina Petrusová
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 160
Série: ---
AnotaceONA
Redaktorka ženského časopisu, expertka na vaření. Miluje nové recepty, oprašuje staré po babičkách, dobrého jídla se nikdy nepřejí a je pro ni středobodem vesmíru. Sama o sobě říká, že je gastrosexuálka. Sport je pro ni nutné zlo, aby nenakynula jako její milované tvarohové buchty. Jmenuje se Klára.

ON
Adrenalinový sportovec. V létě leze po horách, v zimě po zamrzlých vodopádech. Sport je součástí jeho života a nedokáže bez něj existovat. Jeho břišní, zádové, hýžďové, no prostě všechny svaly, podle toho patřičně vypadají. Pekáč buchet může spořádat na posezení a nebude to na něm vůbec vidět. Jmenuje se Matouš.

Je vůbec možné, aby dva takto rozdílné světy fungovaly společně? Stačilo jediné včelí bodnutí a následná prudká alergická reakce, a bylo to. Náhoda je spojila dohromady, a tak na nich můžeme otestovat hned dvě lidová moudra: že láska prochází žaludkem a že láska hory přenáší.

Další skvělé čtení od Kateřiny Petrusové, které smlsnete jako pralinku. Najdete v něm všechno, co na jejích knížkách máte rády: svérázné postavy, skvělé dialogy, nečekané zápletky. Vtip, romantiku i napětí.

Obálka: Stejně jako u S hlavou v pejru obálka nezklamala! Svět z jídla..je opravdu úžasný :D →jedinou vadu má tu, že vždycky když jsem šla knížku číst, jsem na něco dostala chuť!! :D :D Za mě tedy dávám obálce jasně palec nahoru ☺☺

Vazba: Opět je knížka v pevné vazbě.. U Kateřiny Petrusové se ani s jinou vaznou nesetkáváme..a to je dobře ☺ K jejím knížka ty pevné desky prostě patří! :))

Hlavní hrdina/ka: V tomto příběhu se setkáváme s Klárou→milovnicí vaření, která má dokonce i svůj blog o vaření a také se vařením i tak trochu živí (to jí závidím!! :D ) dělá totiž redaktorku v časopise, která se zabývá JÍDLEM. Takže chodí do restaurací, objednává si jídlo a vše hodnotí a pak o tom napíše článek..Je tedy naprosto spokojená! A právě takovou Kláru potká Matouš→andrenalinový sportovec, který je velmi slavný a tak dělá rozhovor s časopisem, ve kterém Klára pracuje..A protože je redaktorka zrovna v nemocnici musí se rozhovoru chopit Klára. A když Klára zjistí, že Matouš, který je mimochodem mladší než ona!, je také vážně..hezký..bude o zábavu postaráno :D
Jak setkání těchto dvou..protikladných lidí může jen dopadnout! :D






Děj: Gastronomická redaktorka, Klára, je doslova ulítlá na jídle.! V redakci už je známá svými slavnými muffiny, omáčkami, nebo makadamovými koláčky..Vaří při každé příležitosti-když má někdo přijít, i když je sama, když má dobrou náladu a taky když má splín...
Její velkou zálibou je její osobní blog, kde prezentuje své recepty..a taky miluje svou práci!
No upřímně, kdo by nemiloval chodit po restauracích, zadarmo si nechat nosit jídlo a potom ho ohodnotit!! :D
A právě na jednu takovou "obchůzku" se chystá, když ji její šéfová řekne, že musí místo jedné redaktorky udělat rozhovor s velmi známým sportovcem. Kláře, pro kterou je sport spíše utrpení než radost, se do tohoto rozhovoru moc nechce..ale jako podřízená bohužel musí..Ale jakmile Matouše uvidí docela se jí zvedne nálada..ale také si je vědoma, že mladíček, jako je Matouš musí mít velké sebevědomí..a ona mu ho přeci nebude ještě zvyšovat! Proto na sobě nedá (?) nic znát. 
A jak zjistí, její předtucha ji nelhala :D → Matouš si je své vizáže velmi vědom...



" On mě sváděl jídlem! 
A co bylo nejhorší, dařilo se mu to!"


Moje hodnocení: Na Pekáč buchet jsem se opravdu moc těšila, protože S hlavou v pejru mě neskutečně bavilo! ☺ 
Hned na začátku mě mile překvapilo, že v knížce je u každé kapitole napsaný nějaký recept na jídlo, o kterém se v knížce dovídáme! ☺Je to opravdu originální nápad, který podle mě čtenáři velmi ocení.
Příběh o Kláře a Matoušovi, jsem si od začátku užívala :D S Klárou jsem si sedla hned, protože mám taky ráda vaření a pečení! ☺ Všichni hrdinové, které kdy K.P. použila mi byli vždy sympatičtí, protože je udělala..realistické→a proto se s nimi člověk i tolik ztotožnit ;)

Knížku jsme přečetla..asi za 1 a půl dne, protože jsem se od ní opravdu nemohla odtrhnout!! Moc dobře se četla..a Kateřina Petrusová opět nezklamala! ☻
Jediné co jsem nečekala..byla zápletka před koncem! To jsem opravdu byla docela v šoku..!
A ten mi zůstal až do konce.. Nevím jestli se mi líbil nebo ne :D 
Celá knížka byla suprová..ale u toho konce jsem prostě to prostě nečekala→kdo četl, tak mě asi pochopí! :D

Ale rozhodně to nezměnilo můj pohled na Pekáč buchet! Knížku rozhodně doporučuji ke čtení, nebo jako přání pod stromeček ;) ☺


Hodnocení: 4,5 z 5
Za poskytnutí recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Fragment :-)

2 komentáře:

  1. Pekáč buchet je skvělá kniha. Taková vtipná, oddychová kniha a ty recepty... ty jsou super! :) Krásná recenze

    OdpovědětVymazat
  2. Tuto knihu bych si ráda přečetla. :))

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.