Co mi přišlo nového (81) :-)

Ahoj!
Ačkoliv to tak za okny nevypadá, je tu začátek května, díky kterému se pomalu ale jistě blížíme k prázdninám. Já jsem měla minulý týden poslední přednášku a ode dneška mi začínají "prázdniny" a bohužel také zkouškové! (Všem, kteří jsou na tom nyní podobně, přeji pevné nervy).

Naštěstí si spravuji náladu knihami, a tak se dostáváme k dnešnímu článku.. Několik mi jich v posledních dvou týdnech přibylo a vy se na ně můžete podívat v rozbalovacím článku. :-)






Jdeme rozbalovat..


Na tuto knihu jsem se strašně moc těšila a musím se přiznat, že už ji mám přečtenou :D (ano, stačily dva dny, takže jakmile se člověk trochu opozdí s článkem, skluz je na světě)


Pokračování příběhu Feyre netrpělivě očekávala snad každý čtenář. Autorka mi udělala velkou radost, že je tento díl mnohem tlustší, díky čemuž se mohlo do příběhu vejít daleko víc!
A nemusím ani dodávat, že tento díl je v sekci "must-have" (hlavně) kvůli Rhysovi, který si mě prostě získal už v jedničce!!♥
Brzy bude recenze na blogu, takže se těšte. :)


A jdeme dál..


Jiná kniha, stejná autorka..


Krvavé ostří.. Na něj jsem velmi zvědavá. Zatím jsem četla samé kladné recenze, tak uvidím, jak zaujme mě. :)


Na oživení trochu té angličtiny




V balíčku se ukrývaly dvě krásky v angličtině. Čtení v anglickém jazyce mi nevadí - dřív jsem si to nedokázala představit - a mnohdy mě baví porovnávat naši a cizí verzi. :)
Na obě knihy jsem velmi zvědavá..anotace se mi líbily, tak uvidíme. :)


A další balíček..


:-)


Na Laru čekejte také brzy recenzi. Nechci ještě nic prozrazovat, takže jen řeknu, že po grafické stránce je kniha vážně povedená. ;)


A poslední balíček


v sobě ukrývá poslední díl populární trilogie


Láska podle Shakespeara je známou trilogií o lásce studentky a profesora. Na tento díl jsem se těšila..a konečně se do něj budu moci začíst.☺


A co vy? Co právě čtete?

2 komentáře:

  1. Tolik balíčků! :-)
    Skvělé knihy, na Lásku podle Shakespeare se chystám, už aby to zkouškové skončilo!
    Ať se ti všechny knihy pěkně čtou! ^^

    OdpovědětVymazat
  2. Nádherné kousky :) pěkně mlsně také koukám na Dvůr mlhy a hněvu a na Krvavé ostří :) Pěkné čtení :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.