RC: Nightingale Way - Samantha Young


Závěrečný díl romantické série je tu!

Samantha Young se nám představila již prostřednictvím čtyř předešlých dílů. Zavedla nás do spletitého kruhu přátel, kteří si navzájem pomáhají, chrání se a navazují nové a nové vztahy. Každý z hrdinů byl originální a okamžitě si získal srdce mnoha čtenářek.
Všechno to začalo Dublin Street a Nightingale Way to nyní zase končí. Ale nezoufejte, o to víc v tomto díle najdete.
Související obrázek

V příběhu se setkáme s novou dvojicí, Loganem a Grace. On je typický sukničkář a hráč s láskou a ona je naopak velmi věrná a citlivá. Setkání dvou tak odlišných hrdinů nevěstí hned od začátku nic dobrého. Jelikož je odděluje jen tenká zeď, Grace je nechtěnou svědkyní Loganových " postelových čísel", které rozhodně on nehodná nijak krotit. Už tak problémový typ si u ní tedy vysloužil další černý puntík a Grace jen utvrdil v tom, že někoho TAKOVÉHO by nechtěla ani za sto let.

Jenomže čas je mocný kouzelník, a tak se kvůli osobní události Logan začne měnit. Jeho dřívější radovánky jsou ty tam a Grace neví, jestli se Logan opravdu chytil za nos, nebo je to jen "ticho před opravdovou bouří".
Jak by taky mohl ze dne na den věřit nenapravitelnému Loganovi, no ne? Jak se ale říká, protiklady jsou k sobě přitahovány jako protipóly magnetů, a tak i u Grace a Logana vzplane něco víc než jen nenávist.

Související obrázek

Wow! Na závěrečný díl z pera Samanthy Youngové jsem se neskutečně těšila. Všechny její knihy jsem přečetla jedním dechem a nemohla jsem je všude kolem sebe vynachválit. Jeden díl byl opravdu lepší než druhý a Samantha tak láme pravidlo, že první díly bývají u sérií většinou nejlepší. Tady to rozhodně neplatí. VŠECHNY ale naprosto všechny díly jsou úžasné! Každý v sobě ukrývá jiný příběh s jinými hrdiny a jejich příběhy, a o to úžasnější bylo jejich čtení. Každý mě něčím překvapil a Samantha se zapsala do prvních příček mých oblíbených autorů.

Nightingale Way nebyl žádnou výjimkou. I tady jsem se bavila od první strany až po tu poslední a jediná negativní emoce z četby byl smutek z toho, že už tato skvělá romantická jízda končí. Logan a Grace byli úžasní. U jejich dialogů jsem se neskutečně nasmála...a Logana si prostě nešlo nezamilovat!
Napravený sukničkář je nevyčerpatelné téma, které vždy přiláká mnoho čtenářek, čemuž se ale není čemu divit. Kdo z nás (upřímně) někdy nesnil o tom, že právě kvůli ní se jeden neskutečně krásný, charismatický, ale také trochu namyšlený a nevěrný kluk/muž změní? Že se právě do ní konečně zamiluje? Myslím, že v určitém věku jsme takto smýšlely všechny. (Některé to třeba nepřešlo až dodnes)

Autorka vsadila na jedno klišé, které ale (podle mě) nikdy neomrzí. Lépe svou sérii snad ani zakončit nemohla. Kniha měla všechno - napětí, sarkasmus, romantiku, erotiku, emoce..Byla to prostě jedna velká jízda, na kterou budete dlouho vzpomínat.




Moje hodnocení: 5 z 5

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji společnosti Euromediagroup
Knihu můžete zakoupit ZDE

2 komentáře:

  1. Pěkná recenze, na sérii se už dlouho chystám, ale nějak jsem se k ní zatím nedostala. Už teď jsem si jistá, že to bude něco pro mě... :) a tys mě v tom ještě utvrdila. :))

    OdpovědětVymazat
  2. Moc pěkná recenze :) Knihy z téhle série mám ráda, jsou to příjemné romantické oddechovky :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.