RC: Hadrový panák - Daniel Cole

Výsledek obrázku pro hadrový panák





Příběh nás zavede na policejní stanici, kde se setkáme s komisařem Wolfem. Jeho vyšetřovatelské schopnosti mu dávají vysoký post mezi kolegy, ale jeho sebeovládání už ne. Kvůli své horké povaze se při jednom z dřívějších případů dokonce dostane do psychiatrické léčebny.
U soudu totiž nezvládne fakt, že obviněný vrah, který byl jasně vinen, trestu unikne a rozhodne se ihned v síni jedna ručně. Samozřejmě jako člen policie by si to neměl nikdy dovolit a jeho následný přesun do léčebny nebyl nijak nečekaný.
Co mu ale následně hraje do karet, je další čin propuštěného pachatele, který tentokrát zajistí jeho přímou jízdu za mříže.

Nyní před ním stojí nový případ. Jednoho dne se najde v bytě mrtvola. Na první pohled to je obyčejný případ, že? Po bližším prozkoumání je ale policie vyvedena zcela z míry. Ono neznámě tělo je totiž seskládáno s různých šesti obětí. Kolem celého případu se navic začne rojit mnoho otázek. Proč by někdo dělal něco tak zvráceného? Kdo jsou ti lidé? A proč to vypadá, jako by mrtvý "panák" ukazoval do okna komisaře Wolfa?

Na tyto otázky nebude nikdo dlouho znát odpovědi. Největší zvrat nastane, když se k policii dostane vrahův seznam dalších obětí, na němž se objeví i jméno komisaře Wolfa.


Výsledek obrázku pro hadrový panák

Tento thriller byl velmi očekávanou novinkou tohoto roku a já jsem na ni byla velmi zvědavá. Z anotace jsem upř8mně měla malinko strach, že bude příběh hodně morbidní, ale v průběhu děje jsem byla zcela překvapena. Autorovibse podařilo vynést do popředí spletitost děje, takže v podtatě téma vraha, který své oběti "skládá" dohromady nakonec nebylo jediným tahounem příběhu.
Jako správný thriller byl Hadrový panák plný nečekaných zvratů, a čtenář tak byl napjatý od první stránky až po naprosto nečekaný konec.
Pokud patříte k milovníkům napínavých a dobře napsaných knih, neměli byste si tuto žhavou novinku nechat ujít!


Výsledek obrázku pro hadrový panák




Moje hodnocení: 5 z 5

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji e-shopu Martinus
Knihu můžete zakoupit ZDE

2 komentáře:

  1. Já z knížky tolik nadšená nebyla, ale špatná rozhodně není. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Tak tu si ted kupovala mamka. rekla jsem ji, ze jsem v kniznim klubu a hned jsme byly na nakupu :-D

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.