Papírenská mánie!

Prázdniny utekly jako voda a my se z přicházejícím podzimem začínáme opět chystat do školy či práce. Se zářím pro všechny přichází povinnosti, a i když se nám nástup do běžného režimu nějak extra nelíbí, musíme do tohoto období vkročit pravou nohou.
A jak jinak si start zpříjemnit než milým a barevným papírenským zbožím. Na přelomu posledních dní srpna a začátku září, tak můžeme zaznamenat řady před papírnictvími, kdy se, jak děti, tak i dospělí, snaží ukořistit ty nejhezčí kousky, které by jim během dne vytvářely úsměv na tváři.
A právě o těchto milým maličkostech, které k práci neodmyslitelně patří, bude tento článek. (Správní knihomolové totiž nekřečkují jen knihy, ale také všemožné bloky, zápisníky, diáře, tužky, propisky či nálepky.) Ukážu vám, jaké sešity, zápisníky, tužky apod. jsem si během let pořídila k práci, jaké jsem si naopak pořídila čerstvě letos do třetího ročníku a vy se můžete třeba trochu inspirovat. :)



Jako první vás musím upozornit, že v papírnictví se cítím jako ryba ve vodě (no prostě podobně jako v knihkupectví) a vždy si musím s sebou domů odnést alespoň jeden zajímavý sešit. Jsem ale až takový blázen, že je mi potom líto do pěkných sešitů a bloků vůbec psát..Vždycky chci s jejich popsáním počkat až na nějaký opravdu "oduševnělý" nápad, kterým bych blok nezařadila do sekce - popsáno jen tak z nudy -. Každý rok si tak začátek školy zpříjemním návštěvou papírnictví, kde strávím opravdu hodně času. Pár let zpátky jsem si ale navykla pokukovat po těchto věcech i v zahraničí, kde mají přeci jen ještě trochu jiný výběr (prostě křečkuju no!). 
Jdeme tedy nahlédnou do mého šuplíku.



Na sbírání sešitů do školy jsem začala ujíždět nějak první rok na SŠ a od té doby se to se mnou veze. Vždycky mě v papírnictví bere jednou-daší sešit se doma určitě neztratí, tak proč si ho nekoupit- a já nikdy neodcházím s prázdnou.
Toto je pouze část (jen ty nové a nepopsané), ale jinak byste u mě našly ještě tak jednou tolik sešitů určitě. Jsou seskládané z různých stylů, ale to mě právě na nich baví. Vždy pečlivě volím, do jakého předmětu si jaký sešit dám. Každý jsem kupovala jinde (některé i na dovolené), a tak mě vždy těší v hodině jiná vzpomínka na koupi sešitu. Podobně jako sešity jsem se naučila sbírat i bloky s pevnými deskami, takže si asi dokážete představit, jak to v mém stole vypadá!


Tady jsou tedy mé úplně nejoblíbenější bločky a zápisníky.


Mám doma opravdu velké množství různých zápisníků a bločků v pevných deskách. Vždycky mě nějaký zaujme svým designem a navíc jsou díky své velikosti dobře skladné, takže je hodím do plátěné tašky a můžu jít na přednášku. V poslední době jsem si velmi oblíbila bloky s gumičkou a s malým úložným prostorem na konci, do kterého si ukládám různé materiály či malůvky apod. Já sama takových bloků mám tři a domů jsem už mamce a bratrovi szihla dokoupit další dva ( a taky si je nemůžou vynachválit!)
Bez čeho se ale ppsledních šest let absolitně neobejdu, je diář. 


Dřív jsem si říkala: "Na co bych ho asi měla, však si všechno pamatuju a kalendář mám v telefonu."
No a za pár let jsem pochopila. Neříkám, že se mi zhoršila paměť (to bych to měla u testu fakt hrozný!l, ale spíš jsem si zvykla, že když si onu věc zapíšu, a pak to uvidím doma černé na bílém jdu a udělám to. Dá se říct, že diář je takovým mým soukromým bojem s prokrastinací a já můžu říct, že zatím vyhrávám (no..prázdniny se do toho ale nepočítají). Loni jsem si začala psát do milého modrého diáře s gumou z presca a po prázdninách jsem ho opět vytáhla.... Má velikost tak akorát do kabelky, takže si ho můžu vzít všude s sebou a celkově jsem s ním spokojená.


Ale na co se těším od minulého týdne nejvíce, je tento úžasný kousek! Už se opravdu nemůžu dočkat, až budu moci začít používat nový krásný diář s makronkami na rok 2018. Týdenní diář s makronkami je opravdu krásný! Jelikož miluji pečení a tyto malé a krásné mršky (jejich pečení mi dává docela zabrat!) jsou mou oblíbenou laskominou, tento diář je pro mě dokonalý. Je plný barevných makronek, které z "obyčejného" diáře tvoří dokonalý školní doplněk.






Na zadní straně je opět místo pro uschování potřebných papírů, což je výborné - oblíbila jsem si to už u bloků a u diáře jsem to jen uvítala -. Na stránkách těchto diářů už nebylo mnoho (možná už jsou i dokonce vyprodané), ale vím, že se ještě dají sehnat v různých knihkupectvích (určitě u Dobrovského, jak v kamenném obchodě, tak i v e-shopu), takže pokud vás tento diář nadchl stejně jako mě, neváhejte a kupte si ho, určitě vám bude v příštím roce dělat radost!

A tady jsou mé nejoblíbenější (a také nejkrásnější) bloky. Ten levý mi nadělil Ježíšek a já jsme se do něj zamilovala na první pohled. Tematika Ledové královny je naprosto dokonalá a já se na celý blok nemohu vynadívat. Krásný design má i uvnitř, kde je každá stránka ozdobena motýlkem a i tady jsem na poslední straně našla prostor na uschovávání papírů a různých věcí. Navíc i tady je pevná gumička a textilní záložka, takže mu opravdu nic nechybí. Ještě jsem do něj nezačala psát (šetřím si ho no..!), ale už přemýšlím, na jaké zápisky by byl nejlepší.
A hned vedle něj je čerstvá novinka, kterou mám doma pár dní, a to blok, který je navíc promíchaný s omalovánkami. Colour for Fun je velmi originální blok, který je jako dělaný pro každého člověka, který potřebuje něco na poznámky, ale zároveň ví, že se v práci/škole kolikrát šíleně nudí. Ve volné chvíli totiž stačí vzít do ruky sadu pastelek a vymalovávání může začít. Díky velikosti omalovánkové strany (která je vždy hned vedle stránky na zapisování) si můžete obrázek rozpracovat a další dny v  klidu dodělávat.
A teď se pojďme podívat, jak bloky vpadají zevnitř.








Oba bloky jsou pro mě jako dělané a já si je nemůžu vynachválit. Těším se, až letos vyzkouším Colour for Fun , který mě velmi zaujal. Určitě se na blogu objeví ještě článek, ve kterém ukážu, jak jsem si s vymalováním vyhrála! ☺

A jako třešničku tu máme psací potřeby. Ve škole jsem vždy měla pouzdro plné propisek, tužek, pastelek a fixů, ale na VŠ se moje výbava zúžila pouze na ty nejnutnější a nejoblíbenější potřeby. Vyměnila jsem klasické kulaté pouzdro za zavinovací plátěné pouzdro s designem vintage a s malým králíčkem na kůži. Když jsem toto pouzdro viděla poprvé, ihned jsem se do něj zamilovala, jelikož má krásnou světle zelenkavou barvu a hlavně díky malému vintage králíčkovi na kůži, který je mojí srdcovkou.
Do něj jsem si pořídila samozřejmě tužky, ty jsem tu ale nedala, jelikož na nich nebylo nic netypického, a pak propisky.
První tři z leva jsem dostala dárkem a neskutečně si jich považuji, jelikož jsou na nich mí oblíbení Mumínci!!♥ Byla to láska na první pohled a jsem strašně ráda, že je můžu mít.
A pak je tu vintage propiska, kterou jsem dostala společně s blokem. Obsah v pouzdře není sice velký, ale já ho mám ráda a stačí mi.


A to by bylo vše. Doufám, že se vám článek líbil a byl pro vás možným přínosem. ☺



A co vy? Také ujíždíte na papírenském zboží?
Nakoupili jste si letos nějaké nové věcičky do školy?



Za poskytnutí diářku a notesu do recenze moc děkuji společnosti Presco group

4 komentáře:

  1. Jé, papírnictví mám také moc ráda. Vždycky když tam jdu, musím si něco koupit. Nakonec to ale dopadá tak, že když si koupím nějaký pěkný bloček, nakonec hou nepoužiji, protože je mi líto ho na něco použít. :D :)

    Find joy in the ordinary

    OdpovědětVymazat
  2. Tyhlety papírnické blbinky taky miluju, ale většinou se nakonec udržím, protože je mi líto mít doma sešit, o kterém vím, že bych ho tak jako ty nepopsala. Takže si vystačím s jedním sešitem v pevných deskách na všechny předměty celého semestru, protože s sebou nechci každý den tahat x sešitů, abych měla na každý předmět jeden.
    Každopádně tvoje sešity jsou nádherné, hrozně pěkné pokoukání. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se třeba poslední dobou nemůžu nabažit z papírenského koutku značky Maison du Monde...mají prostě geniální věci! :)

    OdpovědětVymazat
  4. Pro tyhle krásné věcičky bych zabíjela! Ale teď vážně - jsou prostě nádherné :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.