RC: Napůl ztracený - Sally Green


Výsledek obrázku pro napůl ztracený sally green

Svět Bílých a Černých čarodějnic potřetí.




Opět se setkáváme s Nathanem Byrdem, který má už od prvního dílu pěkně zamotanou životní situaci. Jak jsme se dozvěděli, společností je brán jako Černá čarodějnice, což je příčinou jeho následného "vyhoštění" a života plného bojů, intrik a strachu.

Výsledek obrázku pro half lost sally greenStejně je to mu i v tomto díle. Děj je zasazen do doby pár dnů po bitvě, kvůli které má teď Nathan touhu po pomstě a jde tak vstříc novým bitvám a dobrodružstvím.
V předešlém díle se ještě více prohloubil jeho vztah s věrným Gabrielem a třetí díl by bez něj nebyl úplný. Neodmyslitelně k němu patří věrnost, kterou Nathanovi stále prokazuje a také rozvážnost, díky které se v krajních chvílích snaží Nathana mírnit a přivádět ho na správnou cestu.

Nathanovi je zde věnováno více prostoru hlavně v rámci jeho vnitřní proměny a rozvoje jeho vlastností a charakteru. Ze spíše ušlápnutého Nathana, který zažíval jednu nespravedlnost za druhou se najednou stane Nathan, který touží po pomstě a udělá vše, aby pomstil své milované.

Podaří se Nathanovi vyhrát bitvu, ke které se schyluje? A jak nakonec vše dopadne?


Na Napůl ztraceného jsem se opravdu těšila, jelikož po konci druhého dílu jsem nutně potřebovala pokračování. Nathana jsem si od prvního dílu oblíbila, a tak jsem byla hodně zvědavá, jestli se mu to co vytrpěl ve velkém finále nějak v dobrém vrátilo.

Je těžké psát recenzi na knihu, u které toho vlastně moc prozradit ani nemůžete, protože byste čtenářům zkazili překvapení.
Předešlý díl byl od začátku až do konce nabitý akcí a napětím a tím ještě o něco málo předčil díl první.
Výsledek obrázku pro witch tumblrNení se tedy čemu divit, že jsem byla zvědavá, jak se autorka "vyřádí" ve finále. A musím bohužel říct, že mě trochu zklamala.
Rozjezd byl v knize více než slibný - byl napínavý plný zvratů a akce a já jsem se těšila, jak se bude vše vyvíjet dál. V druhé polovině se ale všechno tak nějak zpomalilo, začalo se zadrhávat a měla jsem spíše pocit, jako by autorka vyčerpala všechny své dobré nápady a teď už to jen chtěla "uhrát do konce". 

První dva díly nás autorka dlouho napínala, vše dlouze rozepisovala a než jsme se v Napůl zlém nadáli, bylo "dobojováno" a před námi se objevil konec. 
Což byla veliká škoda, jelikož Nathanův příběh měl opravdu velký potenciál..a celkový dojem mu tak narušil jen, tak velmi očekávaný, konec... Který mě mimochodem vůbec, ale vůbec neuspokojil. (Spíš naopak! - kdo četl, tak pochopí..)

Sally Green jednoznačně vytvořila trilogii, která pohltila mnoho čtenářů, a která tak rozhodně stojí za přečtení. Její zakončení sice nebylo takové, jaké bych si představovala, ale rozhodně bylo nezapomenutelné.


Moje hodnocení: 4 z 5

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji společnosti Euromediagroup
Knihu zakoupíte ZDE
Nakladatelství Fragment

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.