RC: Velké holky a sex - Kamarádky z Letné: Helena a Klaudie


Kniha, díky které nahlédnete do mysli dvou kamarádek, které si s ničím rozhodně neberou servítky.




Helena a Klaudie, dvě kamarádky, které píší do novin články ze života a z milostného života. 
Na začátku knihy se dozvídáme, jak se vůbec k tématu jejich článků dostaly - a to díky možnosti založení blogu o intimních záležitostech, který měl nakonec takový úspěch, že se z jejich příspěvků poskládala tato kniha.

Kapitoly jsou na přeskáčku věnované Heleninému nebo Klaudinému příspěvku a v některých je i popisován jejich společný rozhovor, při kterém řešily své nejnovější trable s láskou. 
Vše řeší bez obalu a příkras, což přispívá na čtivosti a zábavnosti. Styl jejich psaní je odlehčený a stránka za stránkou utíká jako voda, takže knížku stihnete přečíst za pár hodin (a to i proto, že ji nebudete chtít díky jejímu náboji odložit).




Když jsem se do knihy pouštěla vůbec jsem nečekala, co na mě bude čekat. Nevěděla jsem jakou formou bude celkové téma zpracované a musím se tak přiznat, že jsem byla velmi mile překvapena. 

Autorky v jednotlivých článcích probraly mnoho situací a problémů, které v životě určitě potkalo nebo potká každou ženu. A ačkoliv měla každá jiný věk i životní status v důležitých věcech se vždycky shodly a dokázaly si perfektně poradit.

Jejich myšlenky a hlášky byly naprosto geniální - přesně vystihly ženskou náturu, takže jsem se od začátku až do konce knihy skoro nepřestala smát.

Pokud máte chuť se zasmát a přečíst si něco odlehčeného, tak dejte "Velkým holkám" šanci, jejich vtip a inteligentní humor vás totiž rozhodně dostanou.


Hodnocení : 5 z 5

Za poskytnutí knihy k recenzi děkuji holkám z blogu Svět mezi řádky
v rámci projektu Podporujeme české autory
Nakladatelství Fragment

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.