RC: Spoutaný - Emma Chase


Autor: Emma Chase
Nakladatelství: Mladá fronta
Počet stran: 224
Název v originále: Tied
Série: Zapletený (4)
AnotaceV životě by mě ani nenapadlo, že se jednou ožením. Jenže Kate dokázala nemožné. Změnila mě. Myslím, že se všichni shodneme, že i předtím jsem byl úžasný… ale teď jsem ještě lepší.
Cesta sem ale nebyla jen samá duha a postelové radovánky. Došlo i na chyby a nedorozumění, které si v ničem nezadají s řeckými tragédiemi. Díky neutuchajícímu chtíči, bezmeznému obdivu a nekonečné lásce jsme ale s Kate ty krušné časy překonali bez újmy.
Nicméně jisté nečekané události z minulého víkendu ve Vegas pár problémů způsobit mohly. Byl to tak trochu… můj závěrečný test.
Vím, co si myslíte: Co jsi k čertu provedl tentokrát? Klídek. Ještě mě nesuďte a nevolejte po kastraci, dokud neuslyšíte celý příběh.
A držte se pevně, protože to bude divoká jízda! Nebo jste snad očekávali něco jiného?





Drew a Kate už prošly ve svém vztahu mnohým – prvními hádkami, nedorozumění a nakonec i svatbou. Nyní už jsou oba rodiče a pečlivě se starají o svého dvouletého syna Jamese.
V tomto díle je ale oproti předešlým velká změna ve vypravěči. Tím se stává Drew a my tak můžeme vše vidět z mužské perspektivy.


Drew nám bude vyprávět, jednak příhody s přítomnosti, kdy už mají s Kate Jamese a ona se chce znovu vrátit do práce, a také z minulosti, kdy bude vzpomínat na chvíle těsně před tím, než James přišel na svět.

Co se týče vtipu nebude o  něho v knize nouzi. Už při vyprávění ze strany Kate si čtenář Drewa snadno oblíbil a smál se jeho vtipům a ve Spoutaném je tedy vše ještě v několika násobné míře.




Na čtvrtý díl o Kate a Drewovi jsem byla hodně zvědavá. Zatím u žádné knihy od Emmy Chase jsem se nenudila, tak mě zajímalo, jestli i tento díl bude stejný.
A musím říct, že byl. Spoutaný byl díky Drewovu vyprávění odlišný od předešlých dílů a tím mě bavil.
Bylo moc pěkné, jak autorka vykreslila život naši dvojice i potom, co už se vzali a mají dítě. Drew neustále v knize vzpomínal na všechny velké události, které se v jejich životě odehráli – svatba, čekání dítěte, porod apod. a my jsme tak nebyli o nich ochuzeni.

Příběh měl tak velmi dobrý spád a příběh utíkal jedna báseň.

Pokud vás tato série zaujala, určitě si pořiďte i tento díl, jelikož všechno krásně doplňuje a za předešlými díly vůbec nepokulhává. :)



Moje hodnocení: 4 z 5
Za poskytnutí recenzního výtisku moc děkuji knihkupectví ☺
Knížku můžete zakoupit ZDE.☺

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.