Nové knižní přírůstky (51) :)

Opět vás zdravím a vítám u dalšího rozbalovacího článku :)
Dnešní balíček mi přišel rychleji než jsem čekala a udělal mi tak obrovskou radost. Je v něm totiž knížka, nad kterou jsem už nějaký ten pátek uvažovala.☻
Pojďte se tedy podívat, jaká nová kráska mi přibyla do knihovny :)







Mám vždycky hroznou radost, když mi přijde nějaký nový balíček a já ho pak jdu rozbalovat!☻
Na tento jsem se už moc těšila a byla jsem opravdu překvapená, že mi dorazil tak rychle.


Jedná se o knížku, kterou jsem shodou okolností nedávno uviděla na internetu a řekla jsem si, že si ji v nejbližší době zapíšu na můj wishlist... Jsem tedy moc a moc ráda, že mi přišla, a že si ji budu moci přečíst :-)



Audrey se vrací si mě ihned získala svou kreslenou obálkou ve vintage stylu (alespoň mě tak připadá). :) Na živo vypadá ještě lépe - je opravdu krásná!☺



Také samotné pevné desky jsou dekorovány, což mě moc potěšilo. Těším se až se do příběhu pustím. Podle anotace vypadá celkový děj opravdu moc dobře, tak jsem sama zvědavá, jak se mi bude líbit. :)

11 komentářů:

  1. Knížku vůbec neznám, ale obálka je pěkná :)

    OdpovědětVymazat
  2. O knize jsem doposud neslyšela, ale dnes jsem na ní narazila již po několikáté. Obálka se mi také líbí, hned si jdu najít anotaci ;)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. také mi byla, do doby než jsem ji uviděla na netu, neznámá :)

      Vymazat
  3. Autorku bych chtěla taky někdy vyzkoušet. Krásná i bez obálky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Taky mě balíčky vždy potěší. Moc hezká obálka.
    http://kniho.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  5. Tentokrát by mě také zaujala obálka! Podívám se na anotaci :-)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.