Výzva na rok 2016

Tak jako loni se i letos účastním knižní výzvy na celý rok 2016
V tomto článku bude tedy vznikat seznam knížek, které jsem přečetla v jednotlivých měsících a postupně se budu snažit dosáhnout na číslo, které jsem si na začátku roku určila.
Nechci si nastavovat moc vysoké číslo, jelikož učení na vysokou není žádné peříčko a mně by pak zbytečně mrzelo, že nemůžu číst knížky, které bych si zapisovala do své výzvy.

Budou tu tedy všechny knížky, které za rok 2016 přečtu, ať už ty, jejichž recenze si můžete přečíst na blogu, nebo ty, které na zrecenzování teprve čekají.

A teď už k samotné výzvě. :-)





Moje knižní výzva na rok 2016 je





Výzva je stejná jako loni, ale jak jsem již psala, raději zůstanu u čísla, u kterého vím, že jsem byla schopná ho splnit, než si ho navýšit a pak být v presu. 
Ale aby to nebylo úplně stejné jako loni, doplnila jsem knížky ve výzvě o 10 knih, které se tu musí objevit. Nechala jsem se přitom inspirovat zahraničními knižními výzvami :)

Budou se tu tedy muset objevit tyto knížky:

  • Knížka, kterou mám doma, ale ještě jsem ji nepřečetla.
  • Knížka, jejíž název začíná stejným písmenem jako mé jméno.
  • Knížka, která vyšla tento rok (2016).
  • Knížka, která není (ještě) přeložena do češtiny.
  • Knížka, jejíž název se skládá z 5 písmen.
  • Knížka, o které jsem si řekla, že si ji nepřečtu.
  • Knížka, kterou mi doporučila kamarádka.
  • Knížka, která má více jak 500 stran.
  • Knížka, jejíž název nějakým způsobem popisuje můj život/část života.
  • Knížka, na jejíž obálce je vyobrazeno počasí.


  • LEDEN


1. Mládí, P. Sorrentino
2. Poklepávání - Jak ztratit kila a najít sebedůvěru,
3. Kečupová mračna,
4. Druhá dcera,
5. Hazardérka,
6. Scarlet, Marissa Meyer
7. Tichá holka,


  • ÚNOR

8. Audrey se vrací
9. V divočině
10. Odpusť mi, Megan
11. Nejtemnější část lesa, Holly Black
12. Nezkrotná, Silvya Day
13.Nenasytná, Silvya Day


  • BŘEZEN

14.Mládí imrvére v hajzlu,
15. Jackaby,
16. Ross Poldark - Návrat domů, 
17. Flawed, Cecelia Ahern
18. Tajné sestry, Amanda Quick
19. Ross Poldark - Návrat domů, Winston Graham


  • DUBEN


20. Harry Potter  -Mudlovské omalovánky
21. Slečna nebezpečná, Suzanne Enoch
22. Spáčka a vřeteno, Neil Gaiman
23. Šťastní lidé čtou i pijou kávu, Agnés Martin-Lugand
24. Odvrácená tvář lásky, Colleen Hoover
25. Demelza - Dáma z chatrče (Poldark 2), Winston Graham
26. Jackaby, William Ritter
27.Pozoruhodná dobrodružství slečny Alethey Darcyové, Elizabeth Aston
28. Archerův hlas, Mia Sheridan
29. Kaleidoskop srdcí, Claire Contreras
30. Černý Petříček, Karolína Světlá
31. Stingerův pád, Mia Sheridan



  • KVĚTEN



1 komentář:

  1. Já bych si asi na stovku netroufla a zůstala jsem tradičně - jako minulý rok - u té padesátky. Tu jsem tedy o deset knih překonala, ale zase jsem to nechtěla přehánět, kor když nevím, jaký letošní rok bude. Jestli zůstanu ve škole a nepůjdu místo chození v jednom kuse do prváku raději do práce... padesát bych ale snad měla dát stoprocentně. :)
    Budu ti držet palce, aby se ti tvá výzva podařila splnit. :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.