Vánoční knižní HOP

Vánoční hop pořádá Syki


Pomalu ale jistě se blíží Vánoce a ty se nemohou obejít bez obdarovávání. Myslela jsem, že se k vytvoření soutěže dostanu dříve, ale vyšlo mi to až teď. Když jsme totiž viděla tento vánoční projekt u Syki na blogu, měla jsem jasno.☺
Na blogu tedy pořádám soutěž, která je určená všem milovníkům knih. :)



Bude se hrát o tyto knižní kousky☺







A teď už k úkolu a pravidlům:

Pro účast v soutěži je nutné vyplnit soutěžní formulář.
Soutěž trvá od 16.12. do 22.12 2015
Zapojit se mohou soutěžící s českou doručovací adresou.  
Výherce bude vylosován pomocí random.org. Na email mi musí odpovědět do 72 hodin - jinak budu muset losovat nového výherce.
Jména výherců budou na blogu zveřejněno 28.12.



FORMULÁŘ


Přeji vám štěstí v soutěži a krásné Vánoce! :)


Další blogy, které se účastní hopu:

1. Knižní doupě (CZ & SK)  
2. Slavka Knihomolka  
3. Between Paper and Mind (CZ & SK)  
4. Obsessed with Books (CZ & SK)  
5. Orvokki  
6. Adris Books (CZ)  
7. Books full of magic (CZ)  
8. Cathy Chloupková (CZ & SK)  
9. She is a Bookaholic (CZ)  
10. Book is my love  
11. Můj život mezi knihami (CZ)  
12. Dogmatixx (SK&CZ)  
13. Začátek věčnosti (CZ)  
14. Blog Scribbler  
15. My beloved books (CZ & SK)  

4 komentáře:

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.