Nový rozbalovací článek. :)) (43)

Ahojky!
Je tu konec týdne a sním také přichází vidina volna. :) Já už jsem se víkendu tedy nemohla dočkat a těšila jsem se až si budu moct opět v klidu číst a relaxovat (ale bohužel také pracovat na seminárních pracích :/ →to ale až po té relaxaci! :D )
Teď, když se vracím ze školy, na mě také ke konci týdne čekají nové balíčky, takže mám vždycky radost, jak z návratu domů, tak i z nových knížek.♥
A i tento týden na mě čekala menší knižní nadílka. :3




A jdeme na to!

.. už je vidět, že je to kniha v paperbacku..

Skleněný trůn! Na tuto knížku jsem slyšela mnoho chvály, tak jsem si jí také chtěla moc přečíst..a taky CooBoo knížce nešlo prostě odolat :D ♥

A je tu druhý balíček..

..už jsem ho netrpělivě očekávala..

♥ Cizinka!! Strašně moc jsem se na ní těšila a už se nemůžu dočkat až se pustím do první stránky☺☺
PS: Grafické provedení obálky a vazby je NÁDHERNÉ! Jsem z knížky vážně nadšená! ☻

7 komentářů:

  1. Nové vydání Cizinky si chci taky objednat Přeji krásné čtení :)

    OdpovědětVymazat
  2. Skvelé knihy, Trón zo skla mám doma a kniha sa mi veľmi páčila, tak dúfam, že rovnako zaujme aj teba a bude sa ti páčiť :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Cizinka mi v pátek taky konečně přišla!a je vážně nádherná a taková Málinka mi přijde :D jinak Skleněný trůn jsem si také v týdnů koupila :)

    OdpovědětVymazat
  4. Skleněný trůn mám doma taky a moc se těším až se do něj pustím. Cizinku bohužel ještě doma nemám, ale chtěla bych to v nejbližší době napravit :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.