Foto UNBOXING (40) ☻

Přišel mi nový balíček a tak je tu další rozbalovací článek! :)
Jinak doufám, že školní start zvládáte dobře☺ → já jsme sice ještě do školy nenastoupila, ale už jsem stihla chytit pěkné nachlazení! :D  
No jo je tu opět krásné sychravé počasí a s ním i bacilové útoky! :D

Teď ale zpět k rozbalování ;)


Uvidíme co se v balíčku ukrývá..

Je to jedna pořádně zabalená kniha :)

Topím se v tobě ☺ Po této knížce jsem poměrně dlouho pokukovala v knihkupectví a tak jsem vážně ráda, že ji mám! :)
Podle anotace mi to malinko připomíná Deset malých nadechnutí (hlavní hrdinka, také přijde o někoho, koho miluje), tak uvidím jak to na mě zapůsobí ;)

6 komentářů:

  1. Jo, jo..hodně známá knížka, které nemůžu přijít na chut. :D Jsem zvědavá, jak se bude líbit tobě. Když už jsi deset malých nadechnutí zmínila, ráda bych si přečetla hlavně to, ale uvidíme, no. :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jsem hodně zvědavá. Deset malých nadechnutí můžu jen doporučit! :)

      Vymazat
  2. O této knize jsem hodně slyšela, jsem zvedavá na recenzi. :)

    OdpovědětVymazat
  3. Já se na knížku Topím se v tobě neuvěřitelně moc těším. Už si jí chci přečíst od té doby, co vyšla a pořád jsem se k ní nedostala. Ale mám rozhodně v plánu si jí přečíst :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.