Úterní foto UNBOXING (36) ;)

 Ahoj. Ahoj. Ahoj. :)
Zdravím vás v těchto úmorných dnech a doufám, že čas trávíte někde u vody popř. studeného nápoje. U mě bohužel převážně výtězí ten nápoj.. Jsem časově docela vytížená, takže koupák je až na druhém místě.
A nejvíc mě štve to, že z toho horka je pomalu nadlidský úkol i čtení knih! Proto vždycky knížky vytáhnu až hooodně k večeru, kdy je relativně chládek a já se mlžu v klidu začíst. :) Právě mám rozečtené Dokonalé dědictví a už jsem nakoukla i do Proměn srdce :) .
Dnes je tu další článek o novém knižním přírůstku, který mi přišel poštou. ;)




Co se asi ukrývá v tomto balíčku?..

Vše je pořádně obaleno bublinkami :)

A tou novou kráskou je komiks Nezadaná. :))
Který mě zaujal, jak svou krásnou a vtipnou obálkou, tak i stejně vtipnou anotací ;)

Moc se na něj těším, jelikož ilustrace je nádherně propracovaná! <3

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.