Foto UNBOXING (38) :)

Je to až k neuvěření, ale je tu POSLEDNÍ unboxing prázdnin!! :O Ty slunné dva měsíce vážně neskutečně rychle utekly!
Takové menší potěšení v podobě knižních balíčků mi poslední dny prázdnin alespoň trochu zpříjemní. :) A co pěkného mi přišlo? To se dozvíte v dnešním článku :)


První balíček je od nakladatelství MOBA..

..je to novinka, kterou teď nakladatelství vydalo..

a je to Přehledný průvodce knížat, králů a prezidentů naší země. Mám ráda historii a proč se nedozvědět nějaká zajímavá fakta apod. :)

A je tu druhý balíček. :)

První dojmy je kniha, která mě opravdu hodně zaujala svou anotací a taky moc pěknou obálkou. :)
Moc se těším až si ji přečtu!
Musím dodat, že mě obrovsky potěšily pohlednice a záložka, které jsem našla v balíčku společně s knihou. :)



PS: všem školákům přeji dobrý vstup do nového školního roku! ;)

2 komentáře:

  1. Knihy vyzerajú zaujímavo, najmä tá druhá ma zaujala :-) Mne dnes pribudli tiež dve nové knihy, je to príjemné ukončenie prázdnin :D

    OdpovědětVymazat
  2. Knížata, králové, prezidenti...tahle kniha vypadá zajímavě. Já mám taky ráda historii, takže je tu možnost, že si knížku někdy přečtu :)
    První dojmy je kniha, o které se neustále mluví a já chci vědět proč, takže si ji plánuji někdy přečíst :D

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.