RC: Mezi nebem a zemí: Čekání na zázrak - Stacey Kade

Autor: Stacey Kade
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 240
Série: Mezi nebem a zemí (3)
AnotaceAlona Dareová přebývá už přes měsíc v těle Lily "Ally" Turnerové. Lilyino tělo není tak aktraktivní, jako to její, a navíc se jí nedaří hrát sestru a dceru lidí, které skoro nezná. Trápí ji i to, že Will – na kterém jí záleží víc, než by chtěla – si přeje, aby se vrátila skutečná Lily. Stane se zázrak, Alona bude opět volná a Lily zůstane naživu? S pomocí duchařského média Malachiáše Velkolepého možná mají šanci na úspěch, ale odhalování pravdy se nelíbí tajemnému duchovi, který se před ničím nezastaví. I kdyby měl Alonu zničit...







Obálka: I závěrečná knížka má stejně pěknou obálku jako její předchůdkyně. Nemůžu této trilogii, co se týče vizáže, nic vytknout. Byly to jednoduché obálky, které nebyly přeplácané -prostě tak akorát. ☺

Vazba:Celá tato trilogie je v měkkém provedení, které k ní také sedí. Všechny knížky jsou docela tenké, takže by bylo zbytečně, aby měly pevné desky. Já osobně jsem všechny 3 knížky četla někde mimo domov, takže to, že jsem se s nimi nemusela moc tahat a jednoduše jsem si je dala do kabelky, byla velká výhoda. ☺

Hlavní hrdina/ka: V tomto díle už to není pouze Will a Alona, ale také ještě Lily Turnerová, se kterou jsme se setkali hned v prvním díle.
Alona nyní obývá (i když nechtěně) její tělo, a tak je opět mezi živými. To je přeci to, co by si přál každý duch ne? Dostat druhou šanci.  Avšak na druhou stranu se bude muset vydávat za úplně někoho jiného, a lidé která znala nebo její rodina, už budou patřit pouze do její minulosti.
Alona je ráda, že ji ostatní opět můžou vidět, ale zároveň si uvědomuje, že pro všechny kolem je Lily-otylejší, méně atraktivní a navíc se svou vlastní minulostí, která je Aloně úplně cizí, a že opravdová Alona je pryč.


Ke štěstí ji ani nepřidává Will kterému se nelíbí, že je Alona v těle jeho kamarádky Lily, neboť nechce aby na její rodinu Alona něco hrála. Chtěla by, aby se vrátila opravdová Lily a ne jen její poloviční já.
Co má tedy Alona dělat? Chtěla se vrátit do života hlavně proto, aby byla opět v kontaktu s rodinou a aby mohla pěkně zpucovat svou BFF a jejího přítele za to co jí provedli.  Jak ale posléze zjistí, i v těle Lily se ke svým známým může dostat a přijít s nimi do kontaktu z úplně jiného úhlu. Když se ale do celého příběhu připlete jeden nenechavý duch, kterému se zachce Lilyina těla, všechno je najednou vzhůru nohama!


Moje hodnocení: Byla jsem opravdu velmi zvědavá, jak tento příběh nakonec autorka vyřeší, protože začátek mě velmi bavil.
Když se Alona dostala do Lilyina těla, trochu jsem to očekávala.
Sice mi přijde divné obývat cizí tělo, být v jeho rodině a svou vlastní rodinu pozorovat z povzdálí, jak se zbavuje věcí po mě apod., ale lepší řešení autorka v tomto příběhu nalézt nemohla.
Takže z jedné stránky jsem spokojená, ale té druhé se to prostě nezdá. :D
Podle mě muselo být pro Alonu vážně těžké být v těle Lily.→musela být v úplně cizí rodině, která ji neustále ukazovala fotky a rodinná videa, aby si na ně dcera lépe vzpomněla, a to nemluvím o tom, když na sebe pohlédla do zrcadla. Pro někoho jako je Alona, kdo upřednostňuje vzhled snad na první místo, muselo být těžké smířit se s tím, že od teď je ÚPLNĚ jiná. Tento díl byl tedy hlavně o Aloně/Lily. O tom jestli zůstanou jednou osobou, nebo se najde možnost, jak Alonu osvobodit (pokud by o to Alona tedy ještě stála).
Myslím, že v tomhle nastal zásadní zlom, když Aloně Lilyino tělo ukradla Erin (duch sestry Malachiáše). 
Alona měla čas na to si rozmyslet co vlastně chce, a co je ochotná proto obětovat

Konec knihy jsem tušila..a byla jsem s ním docela spokojená. ☺ Celkově se mi tato trilogie líbila. Bylo to oddychové čtení, při kterém jsme si odpočinula a také zasmála. ☺

Hodnocení:  3,5 z 5
Za poskytnutí recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Fragment :-)

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.