Unboxing, aneb co pěkného jsem našla v KNIHOBITU! :)

!! Dnes mi přišla dlouho očekávaná zásilka od Knihobita , na kterou jsem se šíleně těšila!
O zásilkách, ve kterých nevíte, co vám přijde za knížku, jsem slyšela hlavně na youtube. Moc se mi zalíbily boxy Owlcrate, o které je ale obrovský zájem, takže jsou během chvíle vyprodané. Navíc si v angličtině, zatím!, co se týče knih moc nevěřím, takže jsem mohla tiše závidět blogerkám z ciziny! 
Když jsem ale na facebooku uviděla, že i v ČR vzniklo něco podobného, čekala jsem jen na den, kdy si budu moci box objednat. :) ☺

Docela jsem se bála, že se na mě nedostane, ale měla jsem štěstí!!☻ Jakmile byla objednávka potvrzena, spokojeně jsem očekávala doručení zásilky.
A právě DNES mi přišla!!
Moje prvotní reakce byla asi srandovní-protože mamka, která u toho byla, se na mě dívala, jak na dítě, které dostane bonbónek :D. → Nejprve jsem krabici náležitě potěžkala, poté jsem k ní dala ucho a začala s ní mírně štěrchat! :D (Co kdybych podle zvuku rozpoznala jaká tam je kniha. :D )
Byla jsem opravdu VELMI nedočkavá! A tak jsem šla rychle natáčet, abych už už mohla tajemný box rozbalit :)

Nebudu Vám nic prozrazovat! Všechno uvidíte ve videu :)




Doufám, že se vám video líbilo :)

3 komentáře:

  1. Krásny balíček, aj kniha vyzerá super, aj keď prvý diel mám doma, ale ešte som ho nečítala :-) A ten denník hnusne závidím, som na ne zaťažená :-D Škoda len, že na Slovensko je to o 150Kč drahšie (poštovné), takže sa to neoplatí :-(
    http://kmkbookworld.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké :) Také se určitě někdy tohoto projektu zúčastním :)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásný balíček! Ta sovička je dokonalá a na knížku už si dělám delší dobu zálusk :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.