RC: Zrzka všem učaruje (Zrzka 3) - Alice Clayton

Autor: Alice Clayton
Nakladatelství: Mladá fronta
Počet stran: 200
Série: Zrzka (3)
AnotaceZávěrečný díl hravé erotické série Zrzka líčí další eskapády vztahu herečky Grace Sheridanové a jejího kolouška, miláčka Hollywoodu, obdivovaného Jacka Hamiltona. Grace se podaří získat hlavní roli v televizním seriálu, ale když režisér požaduje, aby zhubla nejméně sedm kilo, naštve se a veřejně se přizná, jak krutě musí bojovat se svou váhou. Nečekaně si tím získá obrovský klub fanynek, které ji v jejím boji za své křivky podporují. V Grace však postupně sílí podezření, že jim ve skutečnosti nejde ani tak o ni, jako spíš o velikost jejího zadku a jméno onoho záhadného, se kterým spí.

Mezitím se Jack oficiálně stane „Nejpřitažlivějším mužem světa“ a vymetá jeden mejdan za druhým. Grace se sice zapřisáhne, že mu dá prostor, aby mohl najít sám sebe, ale on se zatím z roztomilého Briťáka hbitě mění v rozmazleného hollywoodského spratka. Jackova kariéra začíná dosahovat stratosférických výšin – dokáže ho Grace zachytit, když se zřítí?
Román plný humoru a vzrušujících zážitků před kamerou i mimo ni...


Obálka: Tak obálka u této knížky se mi líbí hodně! Dívka s zrzavými vlasy má opravdu krásně učesané vlasy-jako ohýnek. ☺ A ještě jedna malá vychytávka je, že když se na obálku podíváte proti slunci zaleskne se tam název knihy, velká hvězda-ve které je napsané „SEXY, VTIPNÉ A ŠŤAVNATÉ“ a nad tím je velkým písmem EROTIC :D Alice Clayton opět nezklamala obálkou své knížky! ;)

Vazba: Stejně jako u předešlých dvou dílů i tento závěr trilogie je v pevné vazbě. Knížka je sice docela tenká, takže bych si klidně dokázala představit jako paperback, ale pevná vazba mi nevadí ☺

Hlavní hrdinka: Už potřetí se setkáváme s Grace Sheridanovou, teď už slavnou hvězdou, která ještě ke všemu randí s (mladším!) nejvíce atraktivním hercem Hollywoodu-Jackem Hamiltonem.
Už překonaly problémi v jejich branži, také velkou vzdálenost, která je během natáčení častokrát čekal. Ale co je jim stále v patách jsou Jackovy fanynky, paparazzi ale bohužel také některé ostré jazyky, které nenechají na Grace nit suchou!
A právě to je jeden z důvodů, proč svůj vztah oficiálně nepotvrdili→Grace nechce riskovat napadení zhrzenou fanynkou, a taky nechce jejich vztahem nijak ohrozit Jackovu kariéru.
Zatím se jim daří udržet vše „pod pokličkou“ a na vtíravé dotazy: „Zda někoho právě mají?“, „Jestli můžou potvrdit domněnky, že oni dva tvoří pár?“ a podobně, vždy odpovídají vyhýbavě a neurčitě. Čímž novináře docela vyvádějí z míry!
Ale malé nedokonalosti se v jejich vztahu začnou objevovat, jakmile Jack dostane novou nabídku práce a s ní také nového spolupracovníka Adama.
Od té doby se Jack čím dál častěji začne zdržovat v barech. O to víc se pak jeho fotky, na kterých je s lahví v ruce, objevují ve všech časopisech a začne se u něj objevovat i nespolehlivost.
Grace z jedné strany nechce Jacka nijak omezovat-je přeci mladý a užívá si své slávy a peněz. Ale začne míst strach, že nedokáže odhadnout míru a stane se z něj spíše barová hvězda“ než hvězda plátna.
Dokáže Jack překonat tohle „barové období“ bez újmy? Vydrží jejich vztah i tuhle zkoušku?


  • Nečekané. To bylo to slovo, slovo, které definovalo všechno, co se v posledních pár měsících mého života přihodilo. Nečekané
  • Nečekané: fakt, že kdykoli se někdo zmíní o mně a Jackovi, uvede u toho můj věk.
  • Nečekané: fakt, že se náš vztah bude neustále a do všech podrobností probírat na většině blogů a ve většině televizních show v Americe.
  • Nečekané:že stačí přibrat osm kilo, jen o čtyři kila víc, než kolik jsem vážila, než jsem začala pracovat na tomhle seriálu, a médie se toho chytí a budou o tom psát pořád dokola, a firma Jižní Kalifornie hubne se toho chytí a nabídne mi svoje služby zdarma.
  • Nečekané: Jackovo chování a jeho neustálé vymetání barů a klubů, zejména pokud točí exteriéry.                                                                                   -  str.97
                                                                      

Moje hodnocení: Na závěrečný díl této trilogie od Alice Clayton jsem se těšila. Oba předešlé díly se mi líbily-byly oddechové a plné humoru..prostě takové jaké jsou příběhy od Alice Clayton ☺
Byla jsem zvědavá jaké další dobrodružství a zápletky autorka pro Garce a Jacka v tomto díle připraví a byla jsem překvapená. Bála jsem se, že se u knížky budu nudit-je to přeci jenom už třetí díl, a tak by autorka nemusela být tak kreativní. Ale opak byl pravdou. U příběhu jsem se nenudila a stejně jako u předchozích dílů jsem se i nasmála.
Celá situace s filmovými hvězdami, bulvárem a podobně byla velmi zábavná→hlavně tedy úseky v knize, kdy jsme četli články, které zveřejnily jednotlivé časopisy a noviny-jako například: Kolik kilo Grace přibrala! Jak je Jack sexy! Že je zvláštní, že se nadějná nová hvězda, tak často viděna s o mnoho let starší, ne tak slavnou, herečkou.
U této části jsem se vážně pobavila! :D
Ve všech třech knihách autorka ukazovala, jak dobré stránky obou postav a jejich vztahu, tak i jejich nedostatky. Zanechala tím tak v celém příběhu pomyslnou rovnováhu, díky níž působil jejich vztah (i když se jedná o dvě herecké hvězdy!!) reálněji.


Příběh Grace a Jacka byl docela jiný, než jaké jsem dříve četla. Bylo to hlavně díky odlišnému prostředí, ve kterém jejich vztah vznikl  a ve kterém se taky oba pohybovali.
Autorka nám tímto příběhem také ukázala, v jaké nevýhodě můžou být slavní lidé→mají nulové soukromí, každý krok, který udělají musí HODNĚ promýšlet, jelikož se o něm s největší pravděpodobností dozví celá veřejnost.
Vše má své světlé, ale i tmavé stránky-mají sice hodně peněz, ale nemůžou je utratit bez toho, aby o tom každý věděl. 
A taky nesmíme zapomenout na bulvár, který svými ostrými slovy dokáže někdy ublížit víc, než rána pěstí!
A právě na „nulové soukromí“ se autorka zaměřila v tomto díle. Ukázala čtenářům, že z velkého tlaku, se i sebesilnější člověk jednoduše může sesypat, nebo se dát na špatnou cestu.

Série o Garce-Zrzce, která se vydala vstříc svému snu a nakonec si ho také dokázala splnit, byla pro mě příjemným a oddechovým čtením, které si s sebou člověk vezme na dovolenou, pro zpříjemnění chvil do práce, nebo si udělá doma pohodu a nechá se vtáhnout do světa plného fotoaparátů, kamer, neodbytných fanynek a červeného koberce.
Nejvíce z celé série se mi asi (jak už to tak bývá) líbil první díl. Mám ráda, když se hlavní hrdinové teprve seznamují..a taky Grace v prvním díle zažila docela dost vtipných trapasů :D, takže ten díl prostě vede!
Alice Clayton je pro mě zárukou dobře napsaného vtipného příběhu se špetkou erotiky, u kterého se člověk opravdu dobře pobaví. (ať už to je Nabíječ, Roštěnka či Zrzka) ☻


Hodnocení: 4 z 5
Za poskytnutí recenzního výtisku moc děkuji knihkupectví
Knížku můžete zakoupit ZDE. ☺

2 komentáře:

  1. Celkem mě ten článek zaujal a možná si knížku přečtu... A trochu také kvůli tomu, že jsem zrzka :D

    Polární vlk

    OdpovědětVymazat
  2. Tuhle trilogii jsem ještě nečetla, ale vypadá zajímavě :-)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.