RC: On - Carey Heywood

Autor:  Carey Heywood
Nakladatelství:  Galatea
Počet Stran:  232
Série:  Him (1)
Anotace Posledních sedm let se snažila na svou první lásku zapomenout. A setkání po letech může vyvolat bolestné vzpomínky na jednu osudovou noc... 

Sarah Millerová nenavštívila svůj domov v rodné Atlantě už dlouhých sedm let. Nic na světě by ji nepřimělo vrátit se zpátky domů, kdyby nebylo svatby jejího milovaného staršího bratra. Mísí se v ní pocit štěstí, že znovu uvidí svou rodinu, ale zároveň i obava, aby se nesetkala s NÍM. Nikdo z její rodiny netuší, proč se tehdy bez rozloučení odstěhovala tak daleko a co ji k tomu vedlo... Ví to jen ON....
On, jehož od první chvíle celým svým srdcem milovala.
On, s nímž srovnává všechny ostatní muže a jemuž nemůže nikdo konkurovat.
On, kdo jí dal pocit, že nic není nemožné.
On, o němž si myslela, že pro něj není dost dobrá.
On, na něhož se posledních sedm let usilovně snažila zapomenout.
Jediné, co musí udělat, je vrátit se na týden domů a hlavně se s NÍM nesetkat......


Obálka: K obálce asi nemusím nic dodávat! :D Naprosto vystihuje celou knížku! :D 

Vazba: Já jsem měla možnost přečíst si knihu v e-booku, ale vím, že ON je v pevné vazbě, což je dobře ;)

Moje hodnocení: V tomto příběhu se setkáváme se Sárou Millerovou, která je právě na cestě do svého rodného domova, aby mohla jít svojí sestře za družičku. Zdá se to jako normální začátek příběhu, ale pro Sáru je to velmi těžký návrat, jelikož z domu před lety neodešla jen tak, ale mělo to důvod..A tím důvodem byl ON.
William Ethan Price, její kamarád z dětství a zároveň první láska, je onen důvod, který ji přiměl zapomenout na minulost a začít nový život. Ale jak už to tak bývá naše minulost nám jednoho dne zaklepe na dveře a my se ji, i když nechceme, budeme muset postavit čelem.
A pro Sáru tento den nastal ve vlaku právě, když se po 7 letech vracela domů, a kde také potkala Willa. 
Will a Sára byli od malička nejlepší přátelé, ale pak si jednou začala Sára všímat toho, že na ni začínají čím dál víc působit Willovi přednosti..a že se i z ní pomalu stává jedna z dívek, které se na Willa toužebně dívají. 
Řekněte ale svému nejlepšímu kamarádovi, že k němu cítíte něco víc! Jednak riskujete, že vás odmítne a tím také to, že váš vztah bude nenávratně pryč..!
Sára se tedy bude snažit, i když je to opravdu těžké!, své city před Willem skrývat.
Ale jak už to tak bývá, náklonnost, ve většině případů, nebývá pouze jednostranná a Sára je jednoho dne nečekaně překvapená, když ji Will políbí.
Pro Sáru se teď realita najednou mění v sen, o kterém celou dobu snila. 
Ale tyto léta jsou už dávno pryč. Sára už není mladá školačka a hlavně už s Willem nejsou nejlepší přátelé. 
Sára se tedy musí postavit čelem, jak Willovi, tak i minulosti..aby se konečně ukázalo, co se vlastně tehdy stalo!!


„Vzpomínáš si, když jsem ti onehdy říkal, že mám rád jinou?“ 
Přikyvuju. Z jeho polibku jsem úplně mimo a slabě zavrávorám. 
„To jsem mluvil o tobě.“


Na tuto knížku jsem byla hodně zvědavá, jelikož anotace vypadala hodně dobře. 
Hned na začátku jsem byla hodně mile překvapená, když jsem zjistila, že se v příběhu budou prolínat dvě dějové linie→a to Sářina a přítomnost a minulost. Díky jejímu vyprávění z minulosti jsme se dozvěděli, jak se s Willem seznámili, jaké jejich přátelství bylo, a taky to, kdy se do něj Sára zamilovala. Vše jsme se ale dozvídali po malých částech, takže nám stále unikalo, co se tehdy stalo tak závažného, že Sára vše opustila a odjela pryč.
Abych řekla pravdu, myslela jsem, že když se Sára s Willem potká bude to pro ně oba trošku divná situace, ale opak byl pravdou. Oba se k sobě začali chovat hned mile, a tak, jako kdyby se neviděli jen pár týdnů. Přišlo mi to trochu zvláštní, jednak proto, že spolu chodili, a jednak protože Sára na 7 let úplně zmizela. Nějak mi v téhle situaci přišlo, jak kdyby se mezi nimi vlastně ani nic nestalo! :D
A když se konečně ukázalo, co se tehdy mezi Sárou a Willem odehrálo..byla jsem (mírně řečeno) opravdu vyjevená! Čekala jsem hodně věcí - od společného přepadení banky, kdy si Sára nechala všechen lup a utekla :D až po nečekané těhotenství, které se snažila ututlat! :D 
Ale OPRAVDOVÝ důvod, proč odešla mi přišel docela absurdní. (Nechci vám tu prozrazovat důležitou pointu knížky! Ale kdo ji četl, ten mě určitě pochopí!)
Po dočtení tohoto příběhu jsem byla docela zklamaná. Chvílemi to byl, pro mě, vážně přeslazený a trochu nereálný příběh → kamarádi od dětství, kteří se do sebe nakonec zamilují=to jako vážně?
Celkově nebyl příběh až tak špatný, ale já jsem od hlavní zápletky čekala opravdu něco víc. 


Hodnocení: 3,5 z 5
 Za poskytnutí recenzní e-knihy moc děkuji e-knihkupectví
Knížku můžete zakoupit ZDE

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.