Foto UNBOXING! (27) ☻☻



Dnešní den byl sice docela náročný-psala jsem didaktický test(jako u maturity) z angličtiny a taky písemku z dějepisu!, ale za to mi to vykompenzoval návrat domů, kde jsem našla pěknou nadílku balíčků!☺☻
Obzvlášť teď, když mám docela dost učení a stresů z maturity!! mě každá knížka potěší dvakrát tolik♥ Blogování je právě teď pro mě krásným únikem z reality☺:3

Tak se na tu dnešní nadílku pojďme podívat ;)

A máme tu první balíček ;)

..a jsou v něm rovnou 2 knížky!
Deset malých nadechnutí patří mezi knižní novinky! a já se na ni MOC těším!! ☺☻

Stejně tak Žena z horního patra! Na tuhle jsem se těšila obzvlášť (na knížky od Hostu mám nějak slabost!)♥☺


:))


Další balíček je z výměnného knižního bazaru! :)

Je to tedy pořádný kousek! :D

!! Hříchy rodu Borgiů jsem si vybrala, protože mě hrozně nadchl seriál na ČT1, která dávali.a protože celkově miluju historické romány! :) ( A taky proto, že se o Borgie hodně zajímá i mamka, tak aby měla taky radost) ☺☺


Aaa..poslední balíček :D

..se dvěma knihami..☺


!! Moje první recenzní zásilka od nakladatelství MOBA! ☺☺
Láska a zášť má moc krásně starodávnou obálku-a ten hebký povrch.. :) moc se těším až jí budu listovat :)

Detektivky ty jsou moje :D Už od mala mám ráda příběhy slečny Marplové a Hercuila Poirota..a když se do takového příběhu dostane Jane Austen! nemůže vzejít nic jiného než supr příběh! :)

!! To bude čtení♥

8 komentářů:

  1. Ani jednu knihu neznám, ale vypadají skvěle! :)

    OdpovědětVymazat
  2. Já teda neznám ani jednu knihu, což mě docela překvapuje:O

    OdpovědětVymazat
  3. O knihe Deset malých nadechnutí som už počula a musím povedať že ma veľmi peknú obalku ale neviem či sa do nej pustím,možno zmením názor po tvojej recenzii :) Pekne kusky :)

    OdpovědětVymazat
  4. Hmm, zaujala mě Láska a zášť:). Hodně štěstí s recenzováním a spoluprací s Mobou!

    OdpovědětVymazat
  5. Knihy síce nepoznám, ale vyzerajú dobre a pútavo, dúfam, že sa ti budú páčiť :D Mňa osobne zaujalo hneď niekoľko z nich a napríklad tá prvá má krásnu obálku :D

    OdpovědětVymazat
  6. Deset malých nadechnutí má opravdu krásnou obálku. tuto knihu bych si chtěla výhledově určitě přečíst. jinak i všechny ostatní jsou pěkné přírůstky :)
    http://milujemekihy.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
  7. Vidím, že Hříchy rodů Borgiů dorazily v pořádku :) Přeju hezké čtení, je to docela macek :D Já si ji taky koupila právě kvůli seriálu, od té doby, co jsem ho viděla miluju renesanční Itálii a všechno spojené s rodinou Borgiů, ale bohužel knihovničku nemám nafukovací, tak udělám radost i někomu jinému :)

    OdpovědětVymazat
  8. Pěkné balíčky. Detektivka s Jane Austenovou v hlavní roli mě velmi zaujala. Hříchy rodu Borgiů mají pěknou obálku. Seriál jsem neviděla, ale historické seriály mám ráda, tak se na něj někdy podívám, ale první si přečtu knihu. Žena z horního patra má nádhernou obálku :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.