Vánoční čas (7) Třetí Adventní neděle :)

Týden se s týdnem sešel a my tu máme už 3. Adventní neděli ;)



Už jen týden čekání a dočkáme se, jak Štědrého dne, tak i VOLNA! ☺☺ Na to se já osobně tedy těším moc! :D Už od Září mě vždy těší to, že se za chvíli dočkám Vánočních prázdnin..a ono to opravdu letos uteklo rychleji než bych čekala ☺☻

A společně s ubývajícími svíčkami na Adventním kalendáři začíná doma ta správná honička :D Uklízíme skříně, šuplíky, pokoje, nacházíme dlouho postrádané naušnice a spoustu dalších věcí, na které jsme úplně zapomněli :D Ale co asi teď děláme všichni v každé volné chvíli..je → PEČENÍ! ♥
Ano..nic nenahradí vůni čerstvě upečeného cukroví :3 I když je pravda, že když pečete celý den v kuse není to taková pohádka :D
U nás to tedy tento víkend vypadalo nějak takhle! Pekli jsme jako o život a další den byl úklidový→jak já nemám ráda uklízení!!..Ale když se musí, tak se musí :D
Ale asi nejvíce lidí tento víkend zavítalo do obchodních středisek a nakupovali na poslední chvíli (jak jinak!) Sice jsem nikde moc nebyla, ale stačilo mi jen, když jsem se v pátek vracela z Olomouce a stavila jsem se do Šantovky..tolik lidí co tam všude pobíhalo s nákupními taškami..to byla vážně hrůza!! :D
Já jsem naštěstí nic nenechala na poslední chvíli..a všechno co jsem chtěla koupit má pěkně v teple doma :D Teď ještě zbývá ta nejošemetnější část→ nepozorovaně vše zabalit.. :D ☻
A na to se, abych se přiznala, vždy těším jako malá.! Mám hrozně ráda balící papíry..tu jejich rozmanitost♥
Krásný papír pak totiž hezky doplňuje i krásný dárek ☺☺

Ale zase na druhou stranu na Adventních nedělích je vždy malé mínus→ a to...že další den je zase škola!!! Už by nás mohli nechat doma! :D Potřebujeme se soustředit na pečení a balení dárků a né na matematické úlohy, nebo dějiny za doby Habsburků!!  :D

Užíjte si tedy poslední zbytky dnešního dne...a zítra vstupte do POSLEDNÍHO školního týdne pravou nohou ;)


A jak jste na tom Vy s Vánočními povinnostmi? 
Už je u Vás doma taky trochu té úklidové horečky? :D

1 komentář:

  1. My doma začneme pořádně uklízet o víkendu. Už se těším i když to zní divně ale mám ráda uklízení. :D

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.