Recenze na knížku: Roštěnka

Autor: Alice Cayton
Nakladatelství: Mladá Fronta
Počet stran: 280
Série: Cocktail (2)
AnotaceV pokračování Nabíječe se vztah Caroline a Simona podobá jízdě na horské dráze. Hra na společnou domácnost nebyla nikdy větší zábava... ani větší zmatek. I v práci toho má Caroline až nad hlavu – po odjezdu své šéfky na líbánky převezme vedení celé designérské firmy a navíc má na starost rekonstrukci nádherného starobylého hotelu v Sausalito. A protože její sexy přítel Simon létá fotografovat po celém světě, nezbývá jim než věřit v pravdivost rčení „láska i hory přenáší“. Na skvělé milování po jeho návratech si ani jeden z nich samozřejmě nestěžuje! 
Jednoho dne se však Simon rozhodne, že už má cestování plné zuby a začne trávit víc času doma. Mnohem víc. A byl by rád, aby víc času doma trávila i Caroline. Ačkoli jim však romantické eskapády jejich přátel poskytují dostatečné rozptýlení, čekají nástrahy dlouhodobých vztahů i na ně. Caroline ani Simon nechtějí sklouznout k tomu, aby svůj únik před stereotypem řešili stylem „co oči nevidí, to srdce nebolí“, dokážou se tomu ale vyhnout?

Obálka: Roštěnka svou obálkou nezklamala. U Nabíječe byl, jak už napovídá název, hlavním motivem obálky, hlavně mužský hrdina..za to u Roštěnky se nám předvedla modelka, která má ztvárnit Caroline ☺ Mě se obálky Cocktail série moc líbí→přijdou mi neotřelé, originální a hlavně velmi líbivé pro čtenáře(takže si jich ihned v knihkupectví všimnete) ;)

Vazba: Stejně jako předchozí díl i Roštěnka je v pevné vazbě. K této sérii mi pevné provedení vyloženě sedí→takže co se týče zevnějšku, knížka se mi moc líbí ☺






Hlavní hrdina/ka: V pokračování Nabíječe se opět setkáváme s naší hlavní hrdinkou Caroline a jejím přítelem Simone..a samozřejmě nesmím zapomenout na jejich kocoura Cliva ;)
Caroline a Simon jsou v této knížce do sebe velmi zamilovaní a tvoří pár. Jenomže je tu problém s cestováním..Respektive s dálkou, která mezi oběma vznikne pokaždé, když jede Simon fotit.. Tak se tedy Simon jednoho dne rozhodne, že dá přednost VZTAHU před FOCENÍM a zůstane na nějaký čas doma..
Caroline je z toho nadšená a užívá si každé chvíle, kterou spolu můžou prožít..ale za chvíli se tato idylka stane pro Caroline spíše.."ponorka". Má Simona moc ráda, o tom žádná, ale najednou si uvědomí, že jí chybí to, když Simon na nějakou dobu cestoval za prací.
Tady se tedy potvrzuje, že: "ženám se opravdu člověk(spíše muž) nezavděčí.." :D No..jsme už prostě takové!
A o tom, jak celá tato situace dopadne se dozvíme v této knížce.. Ale nenechte se zmýlit..není to příběh, který by postrádal vtip, krapet slz..a hlavně lásku :)


" To je tvoje kamarádka, Clive?" užasla jsem a znovu si klekla, abych je nevystrašila
Simon mě napodobil a zašeptal mi do ucha: "Vypadá to, že náš kluk si našel holku."


Moje hodnocení: Jelikož se mi předešlý díl, Nabíječ, hodně líbil na Roštěnku jsem se dlouho těšila. Opět jsme se setkali s Caroline a jejími 2 kamarádkami a také se Simonem a jeho 2 kamarády. Už v předchozím díle všichni tvořili 3 páry, u jejichž skládání jsme se v Nabíječi dost pobavili :D Ale i mezi těmito páry→spíše mezi jedním, to začalo velmi skřípat-a došlo i na rozchod, slzy..přes pomstu až po dětinské naschvály, které nemohly vyústit jinak než ve spoušť katastrof... Nedozvídáme se tedy v příběhu pouze o tom, jak to mezi sebou mají Simon a Caroline a také, jak se vztahy vyvíjí jejich přátelům.

Rozhodně se tedy u Roštěnky nebudete nudit. Celý příběh je opravdu moc dobře napsaný a autorka nás překvapuje stále novými a vtipnými situacemi. 
Co se mi v příběhu moc líbilo, bylo to, že jsme se dozvěděli více o Simonově minulost, o které v předchozím díle nechtěl moc mluvit, protože se na ni snažil spíše zapomenout. Myslím, že právě tato skutečnost vztah Caroline a Simona v příběhu hodně upevnila a celkově čtenáři mohli Simona, jako knižního hrdinu, lépe poznat ;)

Alice Clayton píše opravdu moc dobře..a hlavně vtipně! Když jsem přečetla Nabíječe, označila jsem ho okamžitě za úžasnou a nejvtipnější milostnou knížku ☻ A to se nemění ani po přečtení Roštěnky! → Ta pouze přibyla na seznam!
Byla opět vtipná, plná situací, které se prostě MŮŽOU stát a právě proto jsou tak vtipné, nebo situaci, které jsou tak nepravděpodobné, že člověk se smíchem obdivuje autorčinu fantazii! 

A samozřejmě nesmím zapomenout na jídlo! Už v předchozím díle Simon doslova ulítával na všech možných kulinářských výtvorech od Caroline-i když vedly buchty..zvláště ta cuketová :D a to se nezměnilo ani tady!..
Ale i přesto vše u mě přeci jen vede o trochu víc Nabíječ..☻ 
Když jsem začala Roštěnku číst, tak jsem si ho musela opět trochu počíst, abych se dostala do děje..a i když jsem ho četla min. po třetí, zase mě  neskutečně pobavil :D (situace s nemožným sousedem od vedle, který Vám v noci "buší" do zdi, je prostě..nejlepší spouštěč úsměvu :D )

PS: A v čem autorka ještě nezklamala byl úžasný epilog! :D Malý obrázek celé situace očima Cliva→ano! opravdu..celý epilog byl, jako už v Nabíječi, napsán z pohledu kočky..a byl opravdu obzvlášť vtipný! :D ☻
Takže koho nadchl Nabíječ, nebo také ten, kdo hledá nějakou knížku na zpříjemnění chvil→určitě si Roštěnku přečtěte ;) :)



Hodnocení:  4 z 5
Za poskytnutí recenzní e-knihy moc děkuji  serveru 
Knížku můžete zakoupit ZDE.

2 komentáře:

  1. Nabíječe jsem ještě nečetla, ale tahle knížka vypadá hodně dobře, tak se do jejich čtení asi brzo pustím. Pěkná recenze .)

    OdpovědětVymazat
  2. začínám číst Nabíječe a moc se mi to líbí.... takže se už moc těším i na Roštěnku :D Hezká recenze ;)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.