Recenze na knížku: Romantická řeč květin

Autor: Gill Daviesová a Gill Saundersová
Nakladatelství: Metafora
Počet stran: 128
Série: ---
Anotace: Půvabná kniha o kráse, romantice a tajném jazyce květin.
Umění květomluvy se rozvíjelo hlavně v minulosti, ale to není důvod, proč bychom na tento zábavný, svůdný a rafinovaný způsob "konverzace" měli zapomenout.
Reprodukce nádherných akvarelů viktoriánské malířky Fanny Robinsonové nám pootevřou dvířka do starých časů, kdy kavalíři chodili s kytičkou v klopě a dívky se učily důmyslné řeči květin, aby mohly posílat tajné vzkazy svým ctitelům.

A co všechno v naší rozkvetlé knížce naleznete?
Nejrůznější zábavné zajímavosti např. z historie či botaniky Obsáhlý "slovník květomluvy" Romantické básně a citáty o květinách i o lásce

Obálka: Krásně zelená obálka, která je plná krásných květin ☺ Už na internetu se mi tato knížka moc líbila, ale když mi přišla, byla jsem velmi překvapená→ na živo je ještě hezčí! ☻

Vazba: Tahle krásná knížka je v měkké vazbě, což jsem vůbec nečekala, a co je také další plus :) Jelikož je to hlavně takový "klíč rostlin" pevná vazba by podle mě byla zbytečná ;) 
Celkově je knížka opravdu moc pěkná a milá na pohled ☺☺





O knize: Celá knížka je plná opravdu nádherných ilustrací květin, osob s květinami apod. Už jen tímhle si podle mě knížka získá mnoho romantických dívčích čtenářek. → Aspoň mě si tedy knížka získala. Mám hodně ráda květiny a různé knížky o nich, ale tahle knížka byla speciální už jen tím, že všechny květy, o kterých jsme se zde dozvěděli, byly malované :)
Bylo tedy opravdu krásné knížkou listovat a prohlížet si lekníny, růže, zvonky nebo violky ☺

Někdo by tedy podle tohoto popisu mohl říct, že jde pouze o Almanach rostlin, který najdeme klidně i ve škole..Ovšem to b se velmi mýlil..
V knížce sice najdete základní informace o květinách→ jaký je to druh, jejich celý název v latinštině, kde rostou apod., ale to zde není to hlavní..

Důležité totiž jsou citáty, které jsou u každé květiny.
Ke každé květině náleží jiné krásné citáty, které Vás opravdu chytí za srdce ♥ Každá květina má totiž úplně jiný význam → nebo spíše, my ji jinak chápeme. Každému se líbí jiné kvítí→ někdo upřednost'nuje vznešené růže a lili, ale naopak pro někoho jsou nekrásnější luční květiny ;)
Rozdíl je ale i v darování květin→existují různá pravidla o tom, jaký má být počet květin, barva, ale také i druh.. Květiny si lidé darují od nepaměti ke všem velkým, ale i malým událostem..Vyjadřujeme jimi naše pocity k dané situaci nebo osobě ;)
 A i když je květin na světe tolik, každá si vždy našla svého obdivovatele ☺☻

PS: Mně se knížka vážně moc líbila (a nejen mě! Hned jak mi přišla, si ji k prohlédnutí zamluvila mamka ☺ )
Je mi jasné, že pro každého tato 
knížka nebude, ale kdo má rád přírodu, barvy, citáty..a všechny tyto romanticky založené věci, tak neváhejte a knížku si pořiďte→nebudete litovat ;)


Hodnocení: 5 z 5 
Za poskytnutí recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Metafora :)



Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.