Recenze na knížku: Nepřítel mého nepřítele

Autor: Kateřina Petrusová
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 360
Série: 2. díl z trilogie
AnotaceDluhy se musí platit. To ví i bývalá policistka Joan, která má závazek vůči samotnému králi drogového podsvětí. Ten se nyní hlásí o splacení dluhu a jako pojistku unese Joaninu malou dceru Amy. Zvládne Joan zabít Roberta Bavettu, jednoho z vůdců italské mafie, a dostat svou dceru zpět? Co když existuje ještě jiný způsob, jak Amy zachránit?

Obálka: Opět motiv obálky, jako u předešlého dílu, kde se skloubila, jak ukázka hrdinů, tak vykreslení prostředí z příběhu. Celá tato série má zvláštní obálky-asi hlavně tím, že mají kvůli mafiánskému tématu hlavně černou barvu.. Ale právě tím jsou tyto knížky velmi dobře zapamatovatelné! A mě se všechny líbí ;)

Vazba: Jinou než pevnou vazbu si asi u této série nedokážu představit..Knížky jsou docela dost tlusté, takže pevná vazba byla jasná volba → a já jsem za to ráda, protože se mi celá série v pevném provedené líbí ;-)

Hlavní hrdina/ka: V této knize se dozvídáme o příběhu bývalé policistky Joan, která se právě kvůli dřívější práci, právě dostala do, pro ni, opravdu hrozné situace..!
Jeden mafián ji ukradl její dceru a tím drží Joan v šachu, která pro něj, pokud chce svou dceru zpět,  musí udělat jednu malou "laskavost"→zabít Roberta Bavettu!.!
→Joan mi přišla už od začátku knihy vážně velmi statečná. Upřímně, já bych asi nedokázala být policistka. :D Neustále bych se bála.!
Ale Joan to zvládla a co víc, byla skvělá policistka-v utajení.. A když přišla na řadu věc s vydíráním..bylo mi jí moc líto, protože si myslím, že pro matku je ztráta svého dítěte z dohledu to nejhorší..!
Robert s ním jsme se už setkali v předchozím díle, jako s věčně naštvaným starším bratrem Michaela..Tady se ale ukáže, podle mě, trochu v jiném světle..Celá mafiánská firma teď stojí pouze na něm, takže tak trochu pochopíme, proč má ty své nálady..(Ale já asi nikdy nepochopím, jak ty nálady mohl tak rychle střídat! :D)




Děj: Bývalá policistka v utajení, Joan, se teď živí obyčejnou prací, má malou dceru a dalo by se říct, že je šťastná..Když jí ale jednoho dne dohoní její minulost-respektive jeden mafián, její život se otočí vzhůru nohama..! →Její dcera je unesena a Joan je nucena vrátit se opět do role policistky-ale teď nebude chránit zákon! Musí zabít velkého šéfa jedné mafie..Roberta Bavettu. Joan se sním nikdy nesetkala, takže představa, že zabije někoho koho nezná ji trošku ulehčuje situaci (ale ani tak není ze svého úkolu šťastná!)
Když se ale dostane, schválně, do jeho firmy a následně i přítomnosti, vše se začne velmi komplikovat..a ona není schopná svůj úkol provést..
Má jen jedinou možnost..jít s pravdou ven.!
A tak se tedy stane to, že dva naprosto odlišní lidé, kteří by v reálném životě byli každý na jiné straně, se stanou.."přáteli", které spojuje společný nepřítel..


" To nebyl můj muž", zařvala jsem už nahlas. "Dali jste moje dítě někomu úplně cizímu!!"


Moje hodnocení: Na další díl Bavettových jsem se moc těšila, protože 1. díl byl moc dobrý.
Ani druhý díl nezklamal!:) 
Líbilo se mi, že jsme se setkali i s postavami, které byly v prvním díle jen načaty, takže tady jsem se o nich mohli dozvědět víc. 
Děj byl dobře napsaný-měl spád a vše co správný příběh potřebuje, takže jsem se u čtení knížky vůbec nenudila! Ba naopak, jakmile jsem se do ní začetla nemohla jsem přestat dřív, dokud nebyla zápletka vyřešena.☺ 
Podle mě bylo na knížce také moc dobré, že jsme se opět setkali s Michaelem a Paige a mohli jsme se dozvědět, jak jejich život pokračuje :) Aspoň já jsem si dialogy mezi Paige a Joanou užívala :D Celý příběh tím byl velmi odlehčen což bylo dobře, protože v tomto díle byl příběh, podle mě, docela tvrdší než v díle předchozím.. Přeci jen zápletka s matkou, které unesou dítě a drží jí tím v šachu, není vůbec příjemná..



Autorka tedy vůbec nezklamala! ☺ Její styl psaní se mi líbí-je na správných místech takový "neotřelý" a opravdu vtipný..prostě jako v opravdovém životě! :D
Prostě zatím VŠE co jsem o Kateřiny Petrusové četla se mi moc líbilo a já doufám, že vydá ještě mnoho knížek ;-)

Hodnocení:   4 z 5
Za poskytnutí recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Fragment :-)

1 komentář:

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.