Sladká políbení (2)

O co jde?
Cílem pátečního meme je napsat z knihy (nemusí být nejnovější) zamilovaný úryvek :-)
Pozor může obsahovat SPOILERY!




Krásná katastrofa
 Jamie McGuire

Zvedla jsem bradu, ale zaváhala jsem; to k čemu jsem
se chystala všechno změní. Přemýšlela jsem, že Travis nevidí intimitu jako něco
zvláštního, ale způsob jak zabít čas, znovu jsem zavřela oči a potlačila strach.
Musela jsem něco udělat, věděla jsem, že bychom celou noc leželi a děsili se,
každé minuty zbývající do rána.
Srdce mi bušilo, když jsem se rty dotkla jeho krku a pak chutnala pokožku
pomalým, něžným polibkem. Překvapeně se podíval dolů a pak jeho oči změkly,
když si uvědomil co chci. Sklonil se a s jemnou sladkostí přitiskl rty na moje.
Teplo z jeho rtů mi putovalo až do špiček u nohou a já ho k sobě přitáhla blíž.
Teď když jsme udělali první krok jsem neměla v úmyslu zatavit. Rozevřela jsem
rty a nechala Travisův jazyk najít si cestu dovnitř. "Chci tě," řekla jsem.
Najednou polibek zpomalil a on se snažil odtáhnout. Rozhodnutá dokončit co
jsem začala, moje ústa pracovala proti jeho s větší úzkostlivostí. V reakci na to
se Travis dotáhl dokud nebyl na kolenou. Zvedla jsem se s ním a udržovala naše
ústa spojená dohromady.
Sevřel mi ramena a držel mě na délku paží. "Počkej chvilku," zašeptal s
pobaveným úsměvem a ztěžka dýchal. "Nemusíš to dělat, hloubku. O tomhle
dnešní noc není."
Držel se zpátky, ale v očích jsem mu viděla, že mu sebekontrola dlouho
nevydrží. Znovu jsem se naklonila a tentokrát jeho ruce povolily dost na to,
abych přejela svými rty po jeho.....

1 komentář:

  1. Certera reseña, espero leer el libro por aquí.
    Te leo con el traductor.

    Besos ;-)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.