Recenze na knížku: Rozdělená srdce :-)

Autor: Bettina Belitz
Nakladatelství: Fragment
Počet stran: 479
Série: ----
Anotace:Po přestěhování je sedmnáctiletá Elisabeth naštvaná snad na celý svět - přišla o všechny kamarády, na venkově není moc příležitostí k zábavě a navíc rodičům to tam naprosto vyhovuje. Všechno změní setkání s Colinem. Proč ji tento kluk od začátku neuvěřitelně přitahuje, to nedokáže vysvětlit. Chová se divně, odtažitě a dává Elisabeth jednu hádanku za druhou. Jaké je jeho tajemství? Co skrývá? Svým pátráním odhalí Elisabeth pravdu - její rodině, Colinovi i jí hrozí velké nebezpečí.

Obálka:Když jsem knížku poprvé uviděla na internetu okamžitě mě zaujala obálka. Bílý podklad je podle mě velmi ojedinělý a vynikne na něm malba srdce s křídly a všemi malinkými srdíčky okolo :-) Je vážně krásná ..a taková dívčí.. A když jsem ji potom uviděla na živo, líbila se mi ještě víc!! :-)

Vazba:Kniha mi svými rozměry hodně připomínala Hostitele,protože se mi vejde do knihovničky taky jen na ležato! :D Takže je jasné, že knížka je ve formě hardbacku. A je krásná! Všechno k sobě moc dobře pasuje a na knížku se moc hezky dívá :-))

Hlavní hrdina/ka:Jak už se dozvídáme z anotace hrdinkou tohoto příběhu je sedmnáctiletá Elisabeth, která se právě přistěhovala z města na vesnici, ale samozřejmě z toho není nijak nadšená...
Na Elisabeth bylo v knize asi nejzvláštnější to, že byla velmi často unavená! Ale né takovým tím obyčejným způsobem, ona byla schopná usnout na zastávce(na několik hodin!), ale jí to připadalo jako chvilka...
Elisabeth byla ze začátku naštvaná na celý svět, ale já bych asi byla taky kdybych se rok před maturitou musela přestěhovat a nastoupit na novou školu, takže v tomhle jsem ji chápala :-)


Děj:Příběh, jak už napovídá anotace, vypráví o 17-ti leté Elisabeth, která se s rodiči přestěhuje z města na vesnici. Ona z toho však nemá vůbec radost a na vesnici pohlíží s velkými předsudky, a proto se nechce s nikým moc bavit..Nejraději je sama se svými vzpomínkami na život ve městě.Ale i přes to všechno se jí postupně začne život na vesnici, oproti městu, líbit-všude je krásná příroda, klid, lidé tu jsou milí...A hlavně narazí na velmi tajemného kluka Collina, se kterým chodí do školy, a který před ní tají víc než by se na první pohled zdálo.
Elisabeth má z něj trochu zmatek v hlavě, protože se k ní někdy chová přátelsky a jindy jí od sebe odhání jak může. Jedinou její jistotou v tom blázinci je pro ni spánek a sny! Spí až nadměrně ráda a ve svých snech hledá odpovědi, protože jedině ve spánku není ve stresu-její sny pro ni znamenají hodně..
Co když ale zjistí, že její sny nejsou v bezpečí? Že jí je někdo může ukrást?...

Moje hodnocení: Elisabethin příběh je vážně zvláštní..
Když jsem knihu začal číst nevěděla jsem, jak se mi bude líbit, protože hodně lidí tuto knížku označovali za nudnou, ale mně tak rozhodně nepřipadala.!
Ano, je tlustší, ale to není vůbec na škodu.
Mně se příběh líbil, protože byl "jiný". Sny jsou podle mě velmi zajímavým tématem i v běžném životě-lidé se z nich snaží vyčíst co se jim v budoucnu přihodí a co ne a vložit tohle téma do příběhu a přidat ještě trochu tajemna a nadpřirozena byl moc dobrý nápad ;-)
Já se tedy rozhodně těším na další 2 díly z této trilogie a zároveň doufám, že budou brzy přeloženy do češtiny :-) :D

                                                                   Hodnocení: 4 z 5
                    Za poskytnutí recenzního výtisku moc děkuji nakladatelství Fragment :-)





Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.