Recenze na knížku: Pikantní život Charlotte Lavigneové 3 :-)

Autor: Nathalie Roy
Nakladatelství: Jota
Počet stran: 334
Série: 3. díl ze série
Anotace:Charlotte Lavigneová se vrací v plné síle! Po pařížské zkušenosti s manželstvím se vrací do Quebeku a možná je těhotná. V téměř pětatřiceti letech debutuje jako spolumoderátorka ranního vysílání Mango a prosciutto s P-O, slavným a okouzlujícím šéfkuchařem (a bývalým přítelem své nejlepší kamarádky).
Před kamerou se snaží zapomenout na poslední měsíce, které prožila na jiném kontinentu, a chce začít nový život v Montrealu. Ale stále jí chybí krásný Max. Uvidí ho ještě? Rozvedou se? Je opravdu těhotná? A s kým?
V tomto díle budeme sledovat Charlottin profesní rozkvět a… rozuzlení jejího milostného života. Nebude to jednoduché, protože žít ve světě Charlotte Lavigneové není procházka růžovým sadem. Samozřejmě půjde hlavně o přátelství a jídlo, ale každodenní život nabere často přinejmenším zábavný obrat!

Obálka: Jako už předešlé dva díly je tahle série, co se týče obálek, pro mě hodně povedená! Všechny 3 díly byly barevně výrazné(1. červený, 2.modrý, 3.zelený) a na všech byla postava Charlotte v nějakých šatech a ještě k tomu s nějakým jídlem, nápojem atd. Takže už jen podle obálky můžeme posoudit, že se bude jednat o knížku hlavně o životě Charlotte se špetkou vaření :-) Abych to tedy shrnula: obálka je moc pěkná a já jsem vážně moc ráda, že ji můžu mít doma! :-)

Vazba:Tato knižní série je celá ve formě hardbacku a to se mi na ní taky líbí! A i když si lidé raději na cesty berou paprebacky, tahle ta knížka se Vám do kabelky určitě vleze, takže si ji s sebou můžete vzít i někam mimo domov ;-)

Hlavní hrdina/ka:Jak už napovídá sám název knížky, hlavní hrdinkou této série je Charlotte Lavigneová, se kterou během všech tří dílů prožíváme její určité životní situace.
Charlotte mi byla sympatická ještě před tím než jsem přečetla první knížku :D Já totiž hrozně ráda vařím a peču, takže když jsme si přečetla, že hlavní hrdinka je do připravování jídla úplný blázen, okamžitě jsem se na knihu moc těšila.. Sice byla v některých chvílích.."přehnaná" :D, ale to jsem brala s rezervou, protože každý je přece jenom jiný ;-)
A pak tu máme P-O šéfkuchaře v televizním pořadu, který už od prvního dílu působí jako velký sukničkář a který zamotal hlavu i samotné Charlotte a taky Aiše-takže to mezi oběma přítelkyněmi v předchozích dílech trochu jiskřilo!
Naopak v tomto díle je více času bez přítelkyň a zdá se, že se i napravil a navíc i potom všem pro něj má Charlotte pořád slabost.. A on pro ni taky!


Děj:V třetím díle Pikantního života se Charlotte vrátila domů z Paříže, kde žila chvíli se svým manželem Maxem. Teď ale mezi nimi stojí velká vzdálenost, kvůli níž jejich vztah uvadá-Uvidí se ještě někdy? Rozvedou se?..Tyhle a plno dalších otázek se Charlotte honí hlavou zatímco se zpátky vrátila do televize jako spolumoderátorka s Pierrem-Olivrerem..

Muži jí už třetím rokem pořádně pletou hlavu zvláště pak Max a P-O, který je ještě k tomu bývalý přítel její kamarádky Aiši a se kterým teď bude muset trávit všechny pracovní chvíle. Na Maxe se sice snaží zapomenout a hledá si rozptýlení a útěchu v jiných mužích, ale zatím žádný vztah nevydržel.. A navíc je tu ještě jedna zásadní věc-chtěla by dítě! Její život je teď tedy jeden velký cirkus..!
Naštěstí tu má ale stále přátele-Aišu, která sice odjede za prací, ale stále jsou kamarádky, Uga, který má pro Charlotte pochopení v každé situaci a spolupracovníky z televize.

Mezi všemi těmi změnami se ale stále snaží o jednu jedinou prostou věc-Najít pravou lásku.

Tiše otevřu dveře a vystoupím z auta. Projdu kolem něj a chci přejít ulici. Slyším, jak mě P-O volá. Otočím se. "Víš, Charlotte, nejsem dokonalý, ale nejsem takový hajzl, jak si myslíš."

Moje hodnocení:Po přečtení předchozích dílů jsem se na třetí díl těšila-hlavně na to, jak to s Charlotte, Maxem a P-O dopadne. První dva díly se mi líbily, i když jsem četla hodně recenzí, které moc kladné nebyly..Ano, nebyla to sice žádná světoborná knížka, ale na odpočinkové čtení byla jak dělaná. Hodně jsme se u ní nasmála, protože hrdinky stylu Brigitte Jonesové mám ráda..Jsou to prototypy obyčejných žen s obyčejnými problémy, se kterými prostě musíte soucítit.
Aspoň já jsem s Charlotte v mnoha jejich situacích soucítila, ale zase na druhou stranu při některých jejích reakcích mi vážně spadla brada a v duchu jsem si říkala:" Nikdy by mě nenapadlo, že TOHLE udělá!" :D Byla prostě velmi nevyspitatelná a to byla jedna z věcí, která mi na ní přišla legrační-nikdy jste neodhadli co v příští minutě udělá :D
Co se týče samotné knihy, tak podle mě velké plus bylo to, že na začátku bylo něco jako malá rekapitulace předešlých let(knih), takže čtenář může do děje opět vplout a navíc ti, kteří nečetli oba předchozí díly se aspoň v kostce dozvědí co se v nich odehrálo :-) Knížka byla pro mě záživná, takže jsem se u ní nenudila a celou jsem ji přečetla za jeden den! :D
Příběh mě, i jako předchozí, moc bavil, protože byl hodně ze života a bylo tam mnoho situací, u kterých si můžete říct, že právě tyhle by se Vám někdy mohly stát. 
Knížku tedy doporučuji, hlavně těm, kteří mají rádi knížky s příběhem z reality a s potrhlou hlavní hrdinkou a její partou přátel :D
Teď už se jen nemůžu dočkat závěrečného 4. dílu! :-)


                                                      
                                                     Hodnocení: 4 z 5
                                              a poskytnutí recenzního výtisku moc děkuji knihkupectví

Knihu můžete zakoupit ZDE



Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.