Posuď knihu podle obalu (4)

Meme z dílny Syki :-)
O co půjde? 
Každý týden (nejlépe neděli) si vyberu  knížku (která ještě nevyšla, nebo už ano-je to jedno), zveřejním autora, anotaci atd.. a potom napíšu jak na mě působí obálka ;-)


Název: Pekáč buchet
Autor: Kateřina Petrusová
Vydání v ČR: 2014 (13.říjen)
Anotace:Ona miluje jídlo. Baví ji vařit, dusit, smažit, péct, grilovat, flambovat a dokonce i nakládat. A hodně ji baví jíst. Ochutnávat, degustovat, testovat, vychutnávat. Má štěstí, že láska k jídlu se jí zároveň stará o živobytí.
Nesnáší cvičení – ale pro krásu se prostě musí trpět, že. A steaky i cupcakeky v sobě mají spoustu mizerných kalorií.
On miluje sport! Čím víc adrenalinu, tím líp. Skákat parkour? Jasně! Zkoušet na snowboardu najít neprojeté trasy? Kdykoliv! Lézt po skalách? Nebo po zamrzlých vodopádech? To je jeho život.
Jak se tihle dva dají dohromady?
Moje hodnocení:Od Kateřiny Petrusové jsem už četla právě S hlavou v pejru, která má s Pekáčem buchet hodně podobnou obálku-světle modrou barvu, písmo, velikost knížky atd. :-) Obálka na mě působí moc hezky a taky tak nějak "srandovně" :D Stromy, kopce, hory a dokonce i slunce ve formě jídla! :D To je naprosto originální nápad a mě se mooc líbí! :-)) Vážně moc se na knížku těším, protože zatím všechny knížky, které jsme od této autorky četla mě dokázaly tak krásně rozesmát-byly prostě úžasné! :-)

5 komentářů:

  1. Já se teď chystám na knihu S hlavou v oblacích (pejru) a na Pekáč buchet se také moc těším. :) Obálka je fakt skvělá, jídlo miluju, takže nemám slov. :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to přeji hezké čtení! :-)
      Ano, já mám jídlo také ráda (až moc) :D

      Vymazat
  2. Jéé, další blogger, který si vybral tuto knížku do tohoto meme. Já si snad tu knihu budu chtít ještě přečíst! :D

    Jinak vizitky z minulého článku jsou fakt nádherné, především ta z přírodního papíru. :) Má totiž citát zajímavě zakroucený a navíc se tam nevyskytuje růžová! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :D..Jé děkuju :)) Ano, ten citát mě taky dostal ;-) Proto jsou dvoje-uvědomovala jsme si, že někdo růžovou moc nemusí :D

      Vymazat
  3. Na tu knihu se hodně těším. Po S hlavou v pejru by to mohlo být opravdu super. :)

    OdpovědětVymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.