Putovní deník knihomolů! :-)

Před nedávnem vypukl na bux.cz projekt, ve kterém se posílá pár deníků lidem, kteří rádi čtou nebo bloggerům a ti do něj zapisují všechno co 
je napadne o knihách :-)
Bohužel to byla ale spíše akce, pro ty, kteří byli v určitém klubu, nebo kteří bux pravidelně navštěvovali, protože já jsem se o akci dozvěděla až když vypukla-a nebyla jsem sama :-)No a protože bloggeři si nemůžou nechat něco tak úža ujít, vymyslela Simča ze Života s knihami podobný projekt. Ve zkratce- funguje na stejném principu-jeden blok si budou mezi sebou posílat bloggeři, ale POZOR tady je menší bonus, společně s blokem se bude posílat i kniha-to znamená, že každý blogger pošle jednu svou knihu, kterou dostane společně s blokem ten následující. A tak se to bude opakovat pořád, takže si různí bloggeři mezi sebou vymění své knihy, což mi připadá jako naprosto perfektní nápad!! :-)Já už jsme se do projektu zapsala a moc se těším až vypukne! :-)


Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.