Read-a-thon (1.den)

Tak pondělí už končí a s ním i první den knižního maratonu.. 
Já jsem za dnešek přečetla celou Dívku, která sahala po hvězdách, která má 219 stran a ještě jsem si do půlky rozečetla Volání netvora-99 stran :-)
Se svým výkonem za dnešek jsem spokojená, protože jsem přečetla zhruba tolik, kolik jsme měla v plánu ;-)
A v to jsem ani nedoufala! Většinou si totiž naplánuju kolik knížek nepřečtu, ale potom mi do toho vleze spousta věcí, takže se musím spokojit jen s pár stránkami.
Ale tentokrát jsem si prostě řekla: "Přečteš to, i kdyby se dělo kdo ví co!" :D A tak se i stalo..
Doma to u nás dnes vypadalo jak ve továrně na marmelády (meruňkové) :D Všude samé skleničky, víčka a meruňky! Ale ta práce pak stojí za to :-))) -Domácí meruňkovou marmeládu zbožňuju!!! :-))
Při čtení jsem i stihla naplnit 10 skleniček na marmelády, takže dnešní den byl po všech stránkách velmi povedený :-)  A co jste za 1. den přečetli vy? :-)

Tak se mějte hezky a zítra dám další info, jak jsem na tom se čtením ;-) 
Dobrou noc :-)


                                          Meruňky samozřejmě nesměly chybět, jako malá svačinka při čtení! :D
                                                    Tuhle fotku jsem sem prostě musela dát!..
                                       Volání netvora má pro mě naprosto úchvatnou ilustraci!!! :-)




2 komentáře:

  1. Já dneska čtení tak nějak zanedbávala. ještě že jsem se do tohohle projektu nezapojila, asi bych moc neperlila :/ :D Jinak s ilustracemi v netvorovi naprosto souhlasím. já celou knihu zhltla během pěti nebo šesti hodin, což je na mě opravdu rekord, čtu totiž strašně pomalu :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Kdyby nebylo volněji ve škole, tak bych se asi taky do tohoto projektu nemohla zapojit...Takže Tě chápu ;-)
      Jj, já taky..Měla jsem ji hodně rychle přečtenou a každý obrázek v knize jsem vážně obdivovala! :-)
      Někdy bych dala nevím co, za to, číst pomaleji :D

      Vymazat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.