My Wishlist (2) -Červen

Stydím se!! Můj další Wishlist je tu po strašně velké pauze! Takže slibuju, že od teď ho tu budu dávat pravidelněji :D
 Na tuhle knížku do Yoli jsem se dlouho dívala na internetu a čekala až bude připravená k vydání! :-) Její anotace se mi moc líbila..a o obálce ani nemluvím-je tak krásně zvláštní a tajemná!!
Takže hrozně moooc doufám, že se objeví nějaké penízky a já si ji pořídím :3

-MÁM!(výhra) :-)
Ha! Tak tuhle knížku si můžu z listu krásně odškrtnout, protože jak víte už jsem si ji koupila :-))))-ale napsala jsem ji tady, protože jse si ji na list napsala a mám ji koupenou teprve nedávno :-)

-MÁM! :-)
První stříbrná kniha snů! Tak na tuhle knížku už se těším ani nevím jak dlouho-Myslím, že od té doby co jsem dočetla Drahokamy a zjistila jsem, že od Kerstrin Gier vyjde další knížka! :-)
Do Drahokamů jsme se naprosto zamilovala, takže od stříbrné čekám je to nejlepší :3
Kdo četl anotaci, určitě pochopí proč ji potřebuju vlastnit! :-))

-MÁM(koupená)
Tak tady si myslím, že samotná obálka mluví sama za sebe! :-) Je naprosto nádherná! Takže kdo by si Slzu nechtěl pořídit :-)
Ještě k tomu, když je od autorky světoznámé série padlých andělů :-)
:-) Rozdělená srdce..krásná obálka+zajímavá anotace=knížka do mojí knihovny! :-)))
Co více dodat :-)



-MÁM(na recenzi) :-)










Tak doufám, že si udělám radost a aspoň půlku knížek ze seznamu si pořídím :) I když nevím jak :D
Peníze nazbyt teď už moc nemám, takže si budu muset asi vypůjčovat a vypůjčovat! :D No hold knížky jsou za všechny peníze! :-)
Jestli to takhle půjde dál, nemám šanci být někdy při penězích, a pokus bych našla nějakou brigádu, vydělala bych si asi jen na to, abych si mohla koupit knížky-tomu se už říká ZÁVISLOST!!!!

Žádné komentáře:

Okomentovat

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.