Moje recenze na knížku: Hostitel


Autor: Stephenie Meyer
Nakladatelství: Tatran
Počet stran: 616
Anotace: Náš svět napadl neviditelný nepřítel. Lidé se pro tyto mimozemšťany mění na pouhé hostitelské tělo, jejich mozek ovládne vetřelec, ale tělo zůstává netknuté a zdánlivě beze změny pokračuje v předchozím životě. Když vetřelci dopadnou i Melanii, jednu z hrstky přežívajících lidí, dívka vůbec nepochybuje, že nastal její konec. Poutnice - její vetřelecká „duše“ - která teď ovládla Melaniino tělo, dostala předem varování před problémy existence v člověku: změť pronikavých emocí, příliš mnoho smyslů, vypjatě živé vzpomínky. S jednou potíží však Poutnice nepočítá- předchozí obyvatelka těla se odmítá vzdát vlády nad svou myslí, i když tělo jí už nepatří.

Moje počtení

Já jsem se k téhle knížce vlastně dostala úplnou náhodou-za kterou jsem teď opravdu vděčná!!
Četla jí moje kamarádka a pořád mi o ní básnila. Já jsem, ale tenkrát měla rozečtenou jinou, tak jsem jí vždy jen vyslechla, ale i jejím čtení jsem neuvažovala. A navíc se musím přiznat, že z jejího vyprávění mě kniha moc nezauajala.
No a jak už to tak bývá, nastala u mě chvilka, kdy jsem opravdu neměla žádnou novou knihu, do které bych se začetla (do knihovny se mi moc nechtělo) a  tak jsem dala všechny předsudky stranou a Hostitele jsem si od ní vypůjčila.
No a jakmile jsem začala číst první stranu, už jsem knihu neodložila! :)) Byla to prostě..knížní láska na první přečtení! :-) A po prvním přečtení přišlo druhé, potom třetí a další a další..prostě jsem se k ní vracela v každé volné chvíli
A protože bych to nebyla já, hned jsem si knížku šla koupit do knihkupectví, takže se jí teď pyšním ve své knihovničce ;-)




Známá po celém světě

Podle knížky byl natočený film, který jsem si nemohla nechat ujít, a musím říct, že se jim povedl. Samozřejmě knížky jsou VŽDY daleko lepší, protože si představím hlavní hrdiny podle své vlastní fantazie, ale i tak se mi film líbil.






Moje hodnocení: Kniha  mě opravdu nadchla! Přečetla jsem jí jedním dechem a vůbec jsme se u ní nenudila. Měla vše co já od suprovní knížky očekávám-napětí, trochu tajemna, lásku a možná i trochu toho nadpřirozena :) Nehodnoťtě tuhle knihu jen proto, že jí napsala zároveň také stvořitelka ságy Stmívání. Hodně lidí, kterým se Stmívání nelíbilo, nechtěli tuhle knížku číst, což je podle mě velká škoda. Tahle knížky byla úplně jiná než celé Stmívání. :-) 
Pro mě bylo na knize dobré, že jsem se s hlavními hrdiny okamžitě sžila a také to, jak autorka zachytila vztah mezi Melani a Poutnicí. 
Tuhle knížku opradvu doporučuji :-)


Hvězdičky: 5 z 5




2 komentáře:

© My book world..
Šablona od Lucy Lillianne. Optimalizováno pro Firefox.